Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Viando inwestuje w portfolio produktowe

Przygotowując koncepcję rozwoju portfolio produktowego zależało nam na połączeniu kilku kluczowych elementów. Nasze nowe linie uwzględniają zatem trend pro-zdrowotny, gdyż nie zawierają sztucznych barwników, fosforanów, glutenu i GMO, trend convenience, poprzez sposób pakowania i małe gramatury produktów oraz trend związany z promowaniem tradycji regionalnej, czyli w naszym przypadku dziedzictwa kulinarnego Kujaw – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Kamerduła-Gapińska, specjalista ds. marketingu Viando.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 02-10-2015, 13:03
Viando inwestuje w portfolio produktowe
(fot. viando.pl)

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Jednym z nowych produktów Viando są kiełbaski przekąskowe pod marką „He, Jo!”, sprzedawane po dwie sztuki w małych, 80 gramowych opakowaniach. – Popularność wędlin paczkowanych cały czas rośnie, ponieważ tego typu produkt jest łatwy i wygodny w transporcie; można go zabrać do szkoły, pracy czy na wycieczkę. Tworząc linię „He, Jo!” duży nacisk położyliśmy na odpowiedni dobór smaków poszczególnych kiełbasek, które proponujemy w wersjach: pikantnej, delikatnej ze wzmocnioną zawartością białka i jako produkt dojrzewający, dla koneserów lub osób, które cenią kiełbasy typu Bamberska czy Swojska – tłumaczy Katarzyna Kamerduła-Gapińska.

Pewnym wyzwaniem dla Viando jest fakt, że w segmencie paczkowanych kiełbasek i kabanosów panuje już spora konkurencja. – Aby się wyróżnić, celowo postawiliśmy na bardzo małą gramaturę. Na rynku są dostępne podobne, ale jednak nieco większe opakowania wędlin. Wyróżnia nas także forma podania produktu w sklepie, bo wszystkie snacki pakowane są w kartonach logistycznych, które bardziej przypominają kartony do sprzedaży słodkich batoników, niż display, z jakim najczęściej spotykamy się w przypadku paczkowanych kabanosów. Chcemy w ten sposób podkreślić, że kiełbaska przekąskowa jest czymś innym, niż produkty oferowane przez konkurencję – wyjaśnia przedstawicielka Viando. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!