Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

W 2014 r. UPEMI przeprowadzi szereg kampanii promujących mięso

W 2014 r. będziemy kontynuować działania związane z budowaniem silnej marki QAFP i pozytywnego wizerunku wyrobów mięsnych. Przeprowadzimy w tym celu szereg kampanii informacyjno-promocyjnych, finansowanych ze środków krajowych i unijnych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).

W 2014 r. UPEMI przeprowadzi szereg kampanii promujących mięso
Wiesław Różański, prezes UPEMI (fot. zelaznastudio.pl)

Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
Data: 17-12-2013, 13:20

Największym przedsięwzięciem będzie rozpoczynająca się w styczniu kampania „Gwarancja jakości QAFP". - Otrzymaliśmy pieniądze z UE na promocję mięsa wieprzowego. Komisja Europejska przyznała nam ok. 3 mln euro na działania na rynku krajowym. W tamach tych środków zaplanowaliśmy kampanię informacyjno-promocyjną systemu QAFP o charakterze wizerunkowo-produktowym. Będzie ona skierowana przede wszystkim do konsumentów, ale także do dziennikarzy i liderów opinii - zapowiada Wiesław Różański.

Działania będą wzmacniane w szczególnych okresach, takich jak: majówka, letnie grillowanie, Boże Narodzenie czy Wielkanoc. - Wśród podejmowanych działań nie zabraknie ogólnopolskiej kampanii prasowej, w najbardziej poczytnych tygodnikach i miesięcznikach, telewizyjnej i internetowej. Odbędą się też liczne spotkania bezpośrednie z konsumentami, konkursy i warsztaty - podkreśla prezes UPEMI.

- Na przełomie grudnia tego roku i stycznia przyszłego rozpoczyna się kampania „Smaki jakości QAFP". Jej celem jest zwiększenie wiedzy na temat aspektów jakościowych mięsa wieprzowego i wędlin wytwarzanych w Systemie QAFP zarówno wśród przedstawicieli handlu, jak i konsumentów. Działania informacyjno-promocyjne będą prowadzone, m.in w punktach sprzedaży, w których dostępne są wyroby QAFP. Chcemy zaakcentować miejsca, gdzie konsumenci mogą kupić produkty najwyższej jakości oraz utrwalić w świadomości kupujących zna. Powstaną także materiały edukacyjne, m.in. ulotki i plakaty, dystrybuowane w miejscach sprzedaży produktów QAFP, które będą informowały konsumentów o walorach mięsa wieprzowego i wędlin wytarzanych w systemie. Ważnym punktem tej kampanii są spoty reklamowe emitowane w okresie około świątecznym - dodaje.

Trzecim ważnym projektem UPEMI w następnym roku będzie kampania promocyjna mięsa wieprzowego i wołowego „Tradycja i jakość europejskiego mięsa" skierowana na kraje trzecie - Wietnam, Koreę, USA. - W tym projekcie UPEMI stawia na zwiększenie zainteresowania mięsem europejskim, a tym samym na wzrost eksportu wieprzowiny i wołowiny do tych krajów - tłumaczy Różański.

Zwraca też uwagę, że UPEMI jako organizacja branżowa będzie reprezentowała interesy członków na arenie krajowej i unijnej. - Będziemy zajmować się aktualnymi problemami i zagrożeniami, jakie pojawią się w 2014 roku w branży spożywczej - deklaruje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiesław Różański RSS ALERT    /    UPEMI RSS ALERT    /    promocja mięsa RSS ALERT    /    QAFP RSS ALERT    /    systemy jakości RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • KUBA 2013-12-18 14:52:34
    Czy nadal będziecie promować wołowinę i wieprzowinę za 0.1% ściągnięte od drobiarzy ?????
  • Marta 2013-12-31 12:13:32
    Najlepszy wizerunek polskiej wieprzowiny to portret prezesa Różańskiego! Wystarczy za wszystkie PR-ary.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.13
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!