Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

W branży rybnej zanika efekt sezonowości

Spółki rybne nie zachwycą wynikami za IV kwartał, mimo iż tradycyjnie jest to w branży okres żniw. Teraz firmom z jednej strony szkodzą drogie surowce, a z drugiej - duża presja ze strony odbiorców na jak najniższe ceny - pisze "Parkiet'.

W branży rybnej zanika efekt sezonowości
Mówi się, że w branży rybnej powoli zanika efekt sezonowości.

W stosunkowo dobrej sytuacji są najwięksi gracze. Giełdowy Graal w IV kwartale najprawdopodobniej mocno zwiększył sprzedaż i wypracował zysk. Jednak mówi się, że w branży rybnej powoli zanika efekt sezonowości.

W szczególnie trudnej sytuacji są przetwórcy łososia. Szkodzi im nie tylko drogi surowiec. Narzekają również na stosowanie cen dumpingowych przez Morpol, którego właścicielem jest norweski koncern Marine Harvest.

W segmencie łososiowym działa m.in. Koral, spółka z grupy Graala. Zarząd nie kryje, że obecna sytuacja psuje Koralowi wyniki - czytamy w "Parkiecie".

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

GRLGraal SA

więcej informacji:

Graal RSS ALERT    /    Graal Koral RSS ALERT    /    Marine Harvest RSS ALERT    /    Morpol RSS ALERT    /    branża rybna RSS ALERT    /    przetwĂłrstwo łososia RSS ALERT    /    wyniki Graala RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.147.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!