Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

W przyszłym roku wzrośnie liczba klientów zainteresowanych wędlinami premium

Segment markowych, wysokogatunkowych wędlin w Polsce jest szczególnie interesujący. Podczas, gdy część grupy konsumenckiej pod wpływem kryzysu była zmuszona do zmiany swoich codziennych decyzji zakupowych, w segmencie premium nie obserwujemy diametralnych zmian - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Marcin Makota w ZM Pamso.

W przyszłym roku wzrośnie liczba klientów zainteresowanych wędlinami premium

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 04-12-2009, 15:54

Liczba klientów kupujących najdroższe produkty pozostaje względnie stała, niezależnie od ogólnego stanu portfela polskiego konsumenta. - Ogólnie wśród naszych klientów wystąpiła jednak zmiana w strukturze spożycia. Widać to szczególnie na niższych segmentach cenowych. Klienci wybierają tu produkty nieco tańsze, niż dotychczas - zauważa Makota. - Segment premium rozwija się coraz lepiej, ponieważ konsumenci większą uwagę przywiązują do tego, co kupują. Kryterium jakości zyskuje względem kryterium ceny. Mimo ostatniego załamania na rynku, w segmencie wyrobów premium nie odnotowaliśmy większych spadków sprzedaży - dodaje.

Zdaniem przedstawiciela Pamso wędliny z górnej półki to rozwojowa grupa produktów. - Ponadto produkty premium zapadają konsumentom w pamięć, ponieważ pojawiają się na rynku jako osobne marki - tłumaczy Marcin Makota. - W naszej ofercie mamy kilka takich znanych i cenionych marek wędlin - zaznacza

Zwraca uwagę, że w segmencie premium liczy się każdy szczegół, ponieważ klienci zwracają uwagę na wiele cech produktu, które świadczą o jego jakości. - Dlatego w przypadku sprzedaży produktów Premium najlepiej sprawdza się własna sieć handlowa, gdzie producent sam może zadbać o właściwą ekspozycję - podkreśla przedstawiciel Pamso. - Nowe produkty premium od razu zyskują dużą popularność wśród konsumentów, czego dowodem może być kiełbasa Podkomorzy gruba, którą w tym roku wprowadziliśmy na rynek. Klienci od razu docenili nowy produkt, będący uzupełnieniem naszej oferty wyrobów wysokogatunkowych. Na tej podstawie możemy sądzić, że segment wędlin premium będzie systematycznie się powiększał i w 2010 wzrośnie liczba konsumentów zainteresowanych wędlinami z górnej półki - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marcin Makota RSS ALERT    /    PAMSO RSS ALERT    /    wędliny premium RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • jaromin 2009-12-04 19:23:22
    Pewnie!!! co roku rośnie... Ciekawi tylko jak do tych wniosków doszło PAMSO? Ludzie nie wiedzą jak pozytywnaie budować markę i sprzedają te banialuki w portalu. W niedalekiej przeszłości w podobnym tonie wypowiadał się Prezes Nowaka i Pekpolu, więc po co ten chłop klepie to samo/ NIe ma nic nowego do powiedzenia. czasami nie ma człowiek ochoty czytać już wypowiedzi tego typu ludzi.
  • Wojtek 2009-12-06 07:18:29
    Kazda konkurencja otwierająca sklep obok Pamso Kładzie ich niemal ze na kolana przykład w Lodzi zwykły sklepik o nazwie WĘDLINKA.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.146.10
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!