Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wędliny Gzella w sieci sklepów Netto

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 31-05-2017, 13:59
Gzella poszerza swoją sieć dystrybucji o sieć sklepów Netto. Nawiązanie współpracy z duńskim koncernem to jeden z etapów strategii firmy, która sukcesywnie poszerza dostępność swoich wyrobów przez nowe kanały dystrybucji.
Wędliny Gzella w sieci sklepów Netto
fot. shutterstock

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Na chwilę obecną w stałym asortymencie sieci Netto znajdzie się osiem produktów firmy Gzella.

- Tylko dzięki dynamicznemu rozwojowi sieciowego kanału dystrybucji jesteśmy w stanie dotrzeć do klientów na terenie całej Polski. Współpraca z siecią Netto zdecydowanie zwiększy dostępność naszych wysokojakościowych wędlin i mięs, szczególnie ze względu na bardzo atrakcyjne lokalizacje punktów sprzedaży. Podążając za aktualnymi trendami konsumenckimi, musimy być obecni w marketach, które wybierane są głównie ze względu na oszczędność czasu i kompleksowość zakupów – mówi Karolina Kawczyńska, dyrektor marketingu w firmie Gzella.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Jan 2017-06-01 09:51:36

    Oryginalna kiszka ziemniaczana produkowana jest z tartych ziemniaków. Inne to podróbki.

    Odpowiedz
  • konsument 2017-06-05 18:03:57

    Słabe jakość produktów , bez smaku i zawartości miesa , z kg mięsa robią 2 kg gotowego wyrobu !

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!