Magdalena Nowak zwraca uwagę, że nakładając na to wzrost poszczególnych asortymentów w obrębie tego segmentu - tj. kiełbasy suche, wędliny długodojrzewające oraz inne formaty opakowań i różne gramatury - mamy duży potencjał do zagospodarowania. - Co ciekawe, konsument w tym momencie nie utożsamia żadnej znanej mu marki wędlin segmentem premium - wskazuje przedstawicielka firmy Regis. - To doskonałe pole dla marketingu w poszczególnych zakładach mięsnych - zauważa.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (2)
Aha i oczywiscie firma Regis ma dodatki do wedlin tradycyjnych
OdpowiedzTa Pani najwyrźniej zupełnie nie zna rynku. Za 2-3 lata to może (bardzo właściwe słowo) ten segment sięgnie 10% rynku i to przy dobrych wiatrach. Teraz obejmuje on 4,15% rynku. A jeśli w przyszłości ten segment się zwiekszy to Regis w nim bedzie miał mały udział , bo to segment tradycyjnych produktów i PRZYPRAW. A takimi Regis nie dysponuje.
Odpowiedz