Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Wędliny premium i tradycyjne mogą wziąć nawet do 30 proc. rynku

Segment wędlin premium i tradycyjnych może osiągnąć na przestrzeni przyszłych 2-3 lat nawet do 20-30 proc. wartości rynku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Magdalena Nowak, marketing manager Regis.

Wędliny premium i tradycyjne mogą wziąć nawet do 30 proc. rynku

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 27-03-2010, 15:05

Magdalena Nowak zwraca uwagę, że nakładając na to wzrost poszczególnych asortymentów w obrębie tego segmentu - tj. kiełbasy suche, wędliny długodojrzewające oraz inne formaty opakowań i różne gramatury - mamy duży potencjał do zagospodarowania. - Co ciekawe, konsument w tym momencie nie utożsamia żadnej znanej mu marki wędlin segmentem premium - wskazuje przedstawicielka firmy Regis. - To doskonałe pole dla marketingu w poszczególnych zakładach mięsnych - zauważa.

Podobał się artykuł? Podziel się!

CENY HURTOWE

więcej informacji:

Magdalena Nowak RSS ALERT    /    Regis RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    wędliny premium RSS ALERT    /    produkty tradycyjne RSS ALERT    /    premium RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • kl1980 2010-03-27 17:49:08
    Aha i oczywiscie firma Regis ma dodatki do wedlin tradycyjnych
  • Witek 2010-03-28 00:36:52
    Ta Pani najwyrźniej zupełnie nie zna rynku. Za 2-3 lata to może (bardzo właściwe słowo) ten segment sięgnie 10% rynku i to przy dobrych wiatrach. Teraz obejmuje on 4,15% rynku. A jeśli w przyszłości ten segment się zwiekszy to Regis w nim bedzie miał mały udział , bo to segment tradycyjnych produktów i PRZYPRAW. A takimi Regis nie dysponuje.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.51.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!