Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Węgłowski, Goodvalley: Dostosowanie się do obecnych zaleceń nie było dla nas wyzwaniem

- Od lat mamy bardzo wysokie normy kontrolne i sanitarne spowodowane zagrożeniem ze strony ASF. Tak więc dostosowanie się do obecnych zaleceń nie było dla nas wyzwaniem - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Artur Węgłowski, dyrektor sprzedaży Goodvalley i były wiceprezes zarządu Farmio SA.

Węgłowski, Goodvalley: Dostosowanie się do obecnych zaleceń nie było dla nas wyzwaniem
Artur Węgłowski: Goodvalley jest dobrze zabezpieczone przed koronawirusem, fot. PTWP

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 29-04-2020, 09:17

Nowy dyrektor sprzedaży Goodvalley przyznaje, że spółka jest dobrze zabezpieczona przed ryzykiem, jakie występuje obecnie na rynku.

- Firma od lat ma bardzo wysokie normy kontrolne i sanitarne spowodowane zagrożeniem ze strony ASF. Tak więc dostosowanie się do obecnych zaleceń nie było dla nas wyzwaniem. Część naszych pracowników biurowych działa w ramach home office, a w zakładach produkcji praktycznie nie pracują cudzoziemcy, co zmniejsza ryzyko przywiezienia choroby zza granicy – dodaje.

Artur Węgłowski wskazuje, że całość produkcji Goodvalley odbywa się w systemie „od pola do stołu”.

- Oznacza to, że jesteśmy samowystarczalni w zakresie produkcji i wyżywienia trzody. Posiadamy własne uprawy zbóż, wytwórnie pasz, hodowle, biogazownie, ubój i przetwórstwo. Jako jedyni producenci mięsa wieprzowego w Polsce mamy ministerialny znak "Produkt Polski" ze względu na własną produkcję warchlaków - tłumaczy.

Nasz rozmówca przekonuje, że sytuacja związana z pandemią nie wpływa w znaczący sposób na sytuację finansową Goodvalley ze względu na to, że sprzedaż do foodservice i eksport nie stanowią dużego udziału w bilansie firmy.

- Nasze produkty dostarczamy głównie na rynek polski, a naszym priorytetem sprzedażowym jest promocja produktów pod marką Goodvalley. Teraz najważniejsze dla nas jest to, aby zapewnić ciągłość produkcji i sprzedaży naszych produktów dla polskiego konsumenta. Obserwujemy zmiany zachowania konsumentów, rejestrujemy je oraz poddajemy zebrane dane analizie. Widzimy przede wszystkim zwiększoną dynamikę w kierunku zakupów dających wysokie bezpieczeństwo. Ma to odzwierciedlenie w zakupach mięsa pakowanego hermetycznie zamiast tego przygotowanego na stoiskach mięsnych - mówi.

Węgłowski podkreśla, że konsumenci są obecnie jeszcze bardziej wrażliwi na produkty naturalne i prozdrowotne.

- Takie wartości stoją za naszymi produktami, które cyklicznie zyskują nowych konsumentów. Nasze zwierzęta są wyhodowane bez użycia antybiotyków, karmione paszą bez składników modyfikowanych genetycznie, opakowania są w pełni zdatne do recyklingu, a nasza produkcja rolna jest przyjazna środowisku o czym świadczy certyfikat Neutralności Emisyjnej CO2. Rejestrujemy także zmiany preferencji zakupowych konsumentów po formatach, gdzie największą dynamikę uzyskuje e-commerce. Oczywiście nie jest zaskoczeniem, że częstotliwość zakupów jest mniejsza, a jednocześnie wartości koszyków zdecydowanie większe - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Artur Węgłowski RSS ALERT    /    Goodvalley RSS ALERT    /    wieprzowina RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    wieprzowina 2020 RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.208.132.33
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!