Wiceprezes Nomax Trading: Rynek osłonek w Polsce ciągle się rozwija
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 15-03-2011, 16:33

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
- Chcąc chronić swój produkt przed naśladownictwem konkurencji producenci coraz częściej zwracają się do nas z prośbą o wyłączność na dostarczanie konkretnego rozwiązania osłonki. W przypadku marki Viscoflex mam tu na myśli kształt, kolor oraz coraz częściej fakturę osłonki. Podobnie jest w przypadku osłonek z przyprawami Spatex, gdzie stosujemy wyłączność na konkretną mieszankę przyprawową dla jednego z producentów z segmentu rynku drobiarskiego. To ważne, aby konsument kojarzył smak i wygląd z konkretną marką - powiedziała Aleksandra Ilnicka-Łoza.
Jej zdaniem, na przestrzeni kilku ostatnich lat można zaobserwować znaczący wzrost oddziaływania działu marketingu w zakładach mięsnych. Coraz częściej spotkania w zakresie wprowadzenia nowej osłonki do produkcji w zakładzie mięsnym są inicjowane przez dział handlowy czy dział marketingu.
komentarze (0)