Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Wiceprezes Pamapolu: W 2021 roku zamierzamy wprowadzić na rynek dwa nowe brandy

- Przed nami bardzo pracowity rok. Zamierzamy wprowadzić do oferty dwa nowe brandy. Chcemy rozwijać portfolio o produkty w innych formach pakowania niż te, z których dotychczas znany był Pamapol - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Ryszard Szatkowski, wiceprezes zarządu i dyrektor komercyjny Pamapol SA.

Wiceprezes Pamapolu: W 2021 roku zamierzamy wprowadzić na rynek dwa nowe brandy
Ryszard Szatkowski, wiceprezes zarządu i dyrektor komercyjny Pamapol SA przyznaje, że przed spółką pracowity rok. fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl
Data: 08-12-2020, 13:14

Ryszard Szatkowski ocenia rok 2020 jako bardzo udany dla firmy Pamapol SA.

- Sprawdziliśmy się jako organizacja podczas zwiększonych dostaw w marcu i kwietniu, ale również w kolejnych miesiącach zwiększaliśmy znacznie sprzedaż v/s 2019. Rok kończymy bardzo pozytywnie z nadziejami na kolejny dobry rok - mówi.

Wiceprezesa Pamapolu zapytaliśmy o plany rozwoju nowej, bezmięsnej marki Healthy Mindo której pisaliśmy szerzej na początku roku. 

 - Jeśli chodzi o markę Healthy Mind, na dziś przyglądamy się sprzedaży tych bardzo dobrych jakościowo, dopasowanych do zdrowego trendu konsumenckiego produktów. Otrzymaliśmy kilka nagród konsumenckich potwierdzających ich innowacyjność oraz wysoką jakość. To bardzo perspektywiczny, choć bardzo wymagający i ciężki segment rynkowy. Stale aktywnie promujemy produkty pod marką Healthy Mind i jeszcze w tym roku pojawi się kilka nowych produktów. do zakupu, których gorąco zachęcam - mówi.

Ryszard Szatkowski wskazuje, że rok 2021 również będzie bardzo pracowity dla Pamapolu.

- Jak powiedziałem wcześniej, zamykamy rok 2020 dużym sukcesem, ale nie zasypujemy gruszek w popiele. Przed nami bardzo pracowity rok. Zamierzamy wprowadzić do oferty dwa nowe brandy (szczegóły wkrótce). Nawiązaliśmy współpracę z Olą Nguyen - zwyciężczynią konkursu MasterChef Polska. Ola będzie twarzą jednej z naszych nowych marek w kolejnych latach. Zamierzamy rozwijać się o kolejne produkty w innych formach pakowania niż te, z których dotychczas znany był Pamapol - dodaje.

Jak pandemia i czasy pracy z domu wpływają na kategorię dań gotowych?

- Uważamy, że mimo osłabienia pandemii, kategoria dań gotowych będzie nadal się rozwijać. Będą powstawały coraz to nowe propozycje dań. W naszej opinii dynamicznie będą rozwijały się produkty w tackach oraz produkty chłodzone, w których to kategoriach widzimy również szansę dla Pamapolu - podsumowuje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

PMPPamapol SA

więcej informacji:

Pamapol RSS ALERT    /    Pamapol S.A. RSS ALERT    /    Ryszard Szatkowski RSS ALERT    /    Healthy Mind RSS ALERT    /    dania gotowe RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.208.73.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!