Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Wiceprezes Tarczyński SA: Współpraca z zagranicznymi sieciami handlowymi jest bardzo trudna

Wejście Polski do UE było dla naszej firmy dużą szansą na "ucieczkę do przodu". W naszej ocenie szansa ta została wykorzystana - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Wachowski, wiceprezes zarządu - dyrektor finansowy Tarczyński SA.

Wiceprezes Tarczyński SA: Współpraca z zagranicznymi sieciami handlowymi jest bardzo trudna

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 29-01-2010, 12:45

Krzysztof Wachowski podkreśla, że przede wszystkim dzięki środkom pomocowym jego firma przeniosła produkcję do nowo wybudowanego zakładu przetwórczego o europejskich standardach. - W zakresie zaopatrzenia w surowiec do produkcji działamy na ogromnym europejskim rynku, zatem możliwości pozyskiwania surowca wysokiej jakości znacząco wzrosły - ocenia dyrektor finansowy Tarczyński SA. - Od kilku lat w branży mięsnej następuje ogromna skala inwestycji, wspomaganych przez finansowanie ze źródeł unijnych. Wiele zakładów unowocześniło swoje parki maszynowe i znacząco zwiększyło moce produkcyjne. Pochodną zrealizowanych programów inwestycyjnych jest wzrost konkurencji na rynku krajowym, wynikający z niewykorzystanych potencjałów produkcyjnych i braku możliwości eksportu - dodaje.

- Koncentracja na rynku krajowym spowodowała dużą walkę konkurencyjną pomiędzy podmiotami działającymi w naszej branży. Istotnie zmieniła się również struktura handlu - wzrastająca rola sieci handlowych i postawiła wielu producentów w bardzo trudnej sytuacji. Udział rynku tradycyjnego systematycznie spada, a współpraca z sieciami handlowymi (zwłaszcza zagranicznymi) jest bardzo trudna - akcentuje Krzysztof Wachowski.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

TARTARCZYNSKI

więcej informacji:

Krzysztof Wachowski RSS ALERT    /    ZM Tarczyński RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Witek 2010-01-31 10:29:30
    \"Udział rynku tradycyjnego systematycznie spada\" - Panie vicePrezesie wstyd, taki uczony człowiek a statystyk nie czyta!!! Tak się skałada iż od 2-3 lat udział rynku tradycyjnego utrzymuje się na tym samym poziomie ok. 67 - 68% (GUS, Eurostat). Tylko zmienia się jego struktura, co Pańska firma ewidentnie przegapiła, skupiona tylko na bieżących działaniach. Brak w niej szerszej strtegii rozwoju i przewidywania co będzie za 3, 5, 10 lat. Dlatego też być może macie spadek udziału w rynku tradycyjnym. A to są już dwie sprzeczne rzeczy i proszę nie mieszać braku własnych sukcesów do sytuacji na rynku! Ponadto powinniście zmienić system motywacyjy handlowców, bo zbyt dużo ich tracicie na rzecz konkurencji. Poza tym gratuluje naprawdę nowoczesnego zakładu!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.186.43
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!