Wiceprezes Tarczyński SA: Zakładom mięsnym trudno trwale zaistnieć na rynkach UE
W naszej ocenie polskim zakładom mięsnym wciąż bardzo trudno jest zaistnieć na trwałe ze sprzedażą krajowych produktów na rynku europejskim - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Krzysztof Wachowski, wiceprezes Tarczyński SA.

Przetwory mięsne z zakładów Tarczyński SA są dystrybuowane przede wszystkim w granicach Polski. - Eksport stanowi wciąż marginalny udział w naszej sprzedaży - zaznacza Krzysztof Wachowski. - Skala środków finansowych jakich wymaga promocja marki czy też produktów na rynkach zagranicznych jest wciąż poza zasięgiem wielu polskich zakładów - podkreśla.
Spółka Tarczyński SA istnieje od roku 1990. Prowadzi działalność w zakresie szeroko rozumianego przetwórstwa mięsa. W swej ofercie posiada pełną gamę wyrobów wytwarzanych zarówno z mięsa wieprzowego jak i drobiowego.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
TARTARCZYNSKI |
Kurs: 29.2000 PLN
Zmiana: 1.0000(3.55%)
Aktualizacja: 05:03:2021
|