Partnerzy portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Wiceprezes ZM Dobrowolscy: Musieliśmy szybko odnaleźć się w nowej rzeczywistości (wywiad)

- Pandemia koronawirusa pokrzyżowała nie tylko nam, ale i zapewne w całej branży tegoroczne plany. Musieliśmy je mocno zweryfikować i szybko odnaleźć się w nowej rzeczywistości. (...) Nadal inwestujemy, choć nie będą to inwestycje na takim samym poziomie jak w latach 2018 i 2019 - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Grzegorz Zych, wiceprezes firmy Dobrowolscy Sp. z o.o.

Wiceprezes ZM Dobrowolscy: Musieliśmy szybko odnaleźć się w nowej rzeczywistości (wywiad)
Grzegorz Zych, Wiceprezes firmy Dobrowolscy Sp. z o.o. fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 08-06-2020, 14:39

Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl: Jak pandemia wpłynęła na funkcjonowanie zakładu mięsnego Dobrowolscy. Chodzi mi w szczególności o utrzymanie produkcji, logistykę, bezpieczeństwo pracowników.

Grzegorz Zych, wiceprezes firmy Dobrowolscy Sp. z o.o.: Firma musiała szybko odnaleźć się w nowej rzeczywistości. Od początku pandemii nie mieliśmy wśród pracowników żadnych przypadków zachorowań na Covid-19. Nasi pracownicy są zdrowi i wykonują swoją pracę. Byliśmy i jesteśmy w pełni operacyjni, podejmując na bieżąco wszystkie działania, zalecane przez władze państwa. Wewnątrz i na zewnątrz firmy wprowadziliśmy szereg działań ograniczających potencjalne zagrożenie. Wdrożyliśmy szczególne środki ostrożności w zakresie bezpieczeństwa i higieny produkcji oraz sprzedaży naszych wyrobów. Zadaniem głównym, a nawet strategicznym stało się zapewnienie ciągłości produkcji oraz szczególna dbałość o naszych pracowników, bo dzięki nim wciąż były i są dostępne nasze produkty. Kolejny istoty obszar to logistyka, w obrębie której również zastosowaliśmy wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa aby realizować zamówienia według planu oraz zachować ciągłość łańcucha dostaw. Idąc dalej, uruchamiamy zamówienia zdalne (aplikacja e-Dobrowolscy) –po to, aby zmniejszyć kontakt i zwiększyć prędkość przepływu komunikacji. Przyspieszyło to również proces przygotowania i kompletacji zamówień, a co za tym idzie skróciło nam łańcuch dostaw.

Dobrowolscy wprowadzili w ostatnim czasie ciekawe rozwiązania IT: platformę E-hurt i aplikację E-Dobrowolscy 1.0, a także program lojalnościowy. Na czym polegają te rozwiązania i w jaki sposób mogą wpłynąć na usprawnienie komunikacji z państwa partnerami handlowymi?

Zgadza się, w ostatnim czasie wprowadziliśmy kilka nowych rozwiązań z zakresu IT. Zgodnie z trendem rynkowym, którym jest informatyzacja we wszystkich branżach, wprowadziliśmy nowe rozwiązania sprzedażowe. Są to dedykowane narzędzia dla klientów z obszaru B2B. Aplikacja „e-Dobrowolscy” służy do składania zamówień. Zapewnia wygodę, elastyczność i oszczędność czasu dla klientów. Aplikacja powiązana jest z programem lojalnościowym. Dzięki tym rozwiązaniom ułatwiliśmy pracę sił sprzedaży w terenie, szczególnie teraz, kiedy mieliśmy ograniczony kontakt w punktach sprzedaży.

więcej informacji:

Mięso na Wtorek RSS ALERT    /    Grzegorz Zych RSS ALERT    /    ZM Dobrowolscy RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    inwestycje w branży mięsnej RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.226.241.176
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!