Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Wierzejki stawiają na rozwój sieci sklepów mięsnych

Mięsna firma udowadnia, że można prosperować bez współpracy z sieciami supermarketów i dyskontów. Rozwija sieć sklepów własnych, które generują ok. 70 proc. obrotów - pisze "Puls Biznesu".

Wierzejki stawiają na rozwój sieci sklepów mięsnych
Wierzejki prowadzą już ok. 100 sklepów

Autor: Puls Biznesu
Data: 03-02-2012, 08:57

Jak podkreśla w rozmowie z "PB" prezes Adam Zdanowski, mimo niesprzyjających warunków na rynku, firma jest zadowolona z poziomu rozwoju. W 2012 r. powinna przekroczyć 200 mln zł przychodów, o 20 więcej niż rok wcześniej. W tym roku na rozwój wydane zostanie 6 mln zł - głównie na rozwój sieci sklepów, których jest już prawie 100.

Wierzejki rozważają też inne inwestycje - w rozwój zaplecza hodowlanego i nowe technologie umożliwiające zagospodarowanie odpadów produkcyjnych, np. biogazownie.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Adam Zdanowski RSS ALERT    /    Wierzejki RSS ALERT    /    sklepy mięsne RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • NAJLEPSI_DLA_NAJLEPSZYCH 2012-02-06 12:18:28
    BARDZO DOBRA JAKOŚĆ WYROBÓW TYCH ZM
  • Taxi-gsm 2012-02-07 10:28:31
    Potwierdzam genialną jakość wyrobów. Dowód, kupuje je dla Wnóczki!!!!!!!!!!! Brawo!!!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.208.73.179
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!