Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Wiesław Różański, prezes UPEMI - wywiad

Strona 3 z 3


Autor: RW,portalspozywczy.pl
Data: 14-03-2016, 10:22

Rozwój sytuacji społeczno-politycznej w większości wymienionych krajów muzułmańskich pozwala przypuszczać, że zwiększą one import żywności. Kraje z tego obszaru mogą stać się ważnym partnerem w handlu polską wołowiną, drobiem oraz wędlinami wołowymi i drobiowymi.

Jak ważne w kontekście rozwoju eksportu jest prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnych na rynkach trzecich?

Prowadzenie kampanii promocyjno-informacyjnych jest kluczowym działaniem niezbędnym do „wejścia” i zaistnienia na międzynarodowym rynku mięsa i przetworów mięsnych. Unijna polityka promocyjna prowadzona od kilku lat przez Komisję Europejską nakierowana jest na pomoc podmiotom z sektora rolno-spożywczego w zdobywaniu nowych rynków międzynarodowych lub umocnieniu na nich swojej pozycji oraz zwiększaniu świadomości konsumentów na temat jakości naszych produktów. Promocja jest bezdyskusyjnie jednym z najważniejszych instrumentów budowania pozycji i wizerunku produktów spożywczych w odniesieniu do polityki zarówno UE, jak i Polski, tak dla samego producenta jak i konkretnej marki i musi być wpisana w strategię rozwoju eksportu na każdym z tych poziomów.

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego prowadziła i prowadzi kampanie informacyjno promocyjne na rzecz mięsa wieprzowego i wołowego skierowane na rynki krajów trzecich. Z naszych doświadczeń opartych na realizacji dotychczasowych programów i potwierdzonych w badaniach KE wynika, że działania promocyjne dotyczące świeżej, schłodzonej lub mrożonej wołowiny i wieprzowiny oraz przetworów spożywczych wytwarzanych na bazie tych produktów przynoszą realne, wymierne korzyści dla hodowców i producentów.

Kampanie promocyjne są doskonałym mechanizmem umożliwiającym polskim przedsiębiorcom zaprezentowanie swojej oferty produktowej opartej na dobrym jakościowo surowcu na rynkach zewnętrznych. Udział w targach i wydarzeniach wystawienniczych jest niepowtarzalną okazją do poznania potrzeb potencjalnych odbiorców, nawiązania relacji biznesowych oraz zaprezentowania swojej oferty handlowej. Patrząc z perspektywy zrealizowanych kilku kampanii i pozytywnie oceniając ich oddziaływanie na rynkach docelowych podjęliśmy się poprowadzenia działań promocyjnych na nowych dla nas rynkach takich jak, Tajwan, Singapur, Nowa Zelandia, Kazachstan, RPA.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiesław Różański RSS ALERT    /    UPEMI RSS ALERT    /    QAFP RSS ALERT    /    systemy jakości mięsa RSS ALERT    /    eksport mięsa RSS ALERT    /    rynki zagraniczne RSS ALERT    /    ASF RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • rolnik 2016-03-15 09:01:33
    Panie Różański, to dlaczego większość pana firm sprowadza mięso z Niemiec i nakleja na nim znaczki QAFP!!! skoro tak pan broni polskich rolników i co więcej promuje pan mieso niemieckie za pieniadze polskich rolników!!!
  • Drobiarz 2016-03-19 10:27:50
    Od 4-5 lat P. Różański mówi i mówi tylko o marce mięsa drobiowego QUFP i pobrał już na ten cel ok. 20 mln zł. a pożytek ma tylko on i jego rodzina. Ciągle się słyszy jak to za granicą będzie promował polski drób i wieprzowinę by uzasadnić podróże swej córki.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.213.192.104
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!