Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

EEC Trends - NA ŻYWO

20 STYCZNIA 2022  •  WARSZAWA
TRWA TRANSMISJA

Sesja inauguracyjna: Globalne łańcuchy dostaw

PRZEJDŹ DO STRONY TRANSMISJI

Wilbo inwestuje we własne brandy

Bożena Serzycka, prezes Wilbo, przyznaje w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl, że marki własne sieci handlowych odgrywają znaczącą rolę. Producentom zależy jednak na rozwoju produktów brandowych. Z tego też powodu Wilbo zamierza inwestować w rozwój swoich marek, m.in. Neptun.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 09-09-2015, 15:12
Wilbo inwestuje we własne brandy
Bożena Serzycka, prezes Wilbo. Fot. Piotr Waniorek/zelaznastudio.pl

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

- Styl życia Polaków zmienia się, a wraz z tym zmieniają się preferencje zakupowe. Rosnąca popularność marek własnych w Polsce nie jest jedynie konsekwencją tańszych wyborów konsumentów. Według badań, aż 97 proc. respondentów deklaruje, że posiada lub posiadało w domu takie produkty. Produkty marki własnej, zanim zostaną dopuszczone do obrotu, muszą spełnić wysokie wymagania jakościowe – zauważa Bożena Serzycka.

Prezes rybnej spółki podkreśla, że kryteria ewaluacji produktów występujących pod marką własną sieci handlowych są równie rygorystyczne jak w przypadku produktów brandowych.

Dalsza część artykułu (81%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Adam 2015-09-09 21:49:08

    Mylący tytuł. W artykule żadnej informacji o rzeczonej brandy.

    Odpowiedz
  • tech. Przetw. Rybnego 2015-09-18 10:46:24

    Hmm, mylacy.. Powiedzial bym dezinformujacy... A czegoz mozna spodziewac sie po respondentce ktora nie ma pojecia o przetworstwie rybnym: Takie stwierdzenia jak : pracujema nad rozszerzeniem, mam nadzieje,upatruje spory potencjal sprzedazy i dalej bla, bla .... Nie trzeba byc prezesem firmy aby na lamach Biuletynu wypowiadac takie floski.Dane statystyczne ze sprzedazy mozna rowniez i samemeu zobaczyc w sprawozdaniach. Czytajac wypowiedzi p. Sarzyckiej w dalszym ciagu twierdze, ze Firma WILBO pod jej egida przezywa i bedzie przezywac coraz to wieksze trudnosci ze znalezieniem sie na dosc w tej chwili skomplikowanym rynkiem przetworstwa. Brak wyraznej polityki i przede wszystkim konsekwentne realizowanie do konca jednego tematu sprawia, ze firma ta wydaje sie nie stabilna. Szuka jak nowicjusz (choc ma duza tradycje) nowych drog i for silnego zaakcentowania sewj pozycji. Coraz to nowe pomysly w postaci: wejdziemy w segment ryby slodkowodnej, ryby swierzej, dan gotowych i wlasciwie wszystkiego co da sie z ryby zrobic, jest nieracjonalny. To jeszce jeden dowod na to, ze p. Serzycka nie tylko nie ma pojecia o przetworstwie rybnym ale i rowniez o prawach marketingu i regulach jakie nim zadza aby osiagnac sukces. Pisalem juz, potrzeba kogos nowego z \"kregu\" ktory zna sie na przetworstwie rybnym, wie co dzieje sie w twj chwili na innych rynkach europejskich, zna tredy i potrafi w sposob wlasciwy wyeksponowac / uzyc olbrzymi kapital produkcyjny i tradycje Firmy WILBO !!! Wyalienowane pozy jaki przyjmuje prezes na zamieszczonych zdjeciach nadaja sie raczej do innych portali (tu zapewne czytelkik skojarzy sobie jakich) ale nie do rzeczowych artykolow na temat przyszlosci/strategii powaznej Firmy. Oczywiscie jest to sprawa prywatna tej pani, choc tak do konca tez nie, bo nie reprezentuje siebie tylko Firme. A stare przyslowie (sa one zreszta madroscia narodu) jak Cie widza, tak Cie pisza ma sporo prawdy w sobie ...

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner portalu
Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!