Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Wilbo stawia na innowacje asortymentowe

Giełdowa spółka Wilbo stawia na innowacje asortymentowe. W rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bożena Serzycka, prezes firmy, przyznaje, że Wilbo odważnie wprowadza innowacyjne rozwiązania asortymentowe wpisując się tym samym w najważniejsze trendy rynkowe.

Wilbo stawia na innowacje asortymentowe
Bożena Serzycka, prezes Wilbo.

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 23-09-2015, 16:10

- Jesteśmy prekursorem pomysłów na produkty innowacyjne w branży. Wprowadzamy na rynek tego typu produkty będąc o krok do przodu przed konkurencją. Wprowadziliśmy między innymi produkty z linii Neptun Delikatny: Łosoś dziki w lekkim sosie w różnych odsłonach smakowych - mówi Serzycka. 

Jak dodaje, łosoś pacyficzny w ramach przeprowadzanej przez Fundację WWF "Kampanii na rzecz ochrony różnorodności biologicznej mórz i oceanów" jest zalecany do spożycia. WWF wydało nawet tym zakresie specjalny poradnik dotyczący tego jakie ryby należy spożywać, a jakich się wystrzegać.

Szukanie innowacji asortymentowych jest odpowiedzią na zmieniający się rynek oraz oczekiwania konsumentów, którzy są coraz bardziej świadomi. 

- Świadomość kulinarna naszych odbiorców zdecydowanie wzrosła i konsumenci coraz częściej szukają innowacji smakowych i inspiracji do przyrządzania dań. Cieszy nas fakt, że nowości poszukują również młodzi klienci, którzy są otwarci na wpływy innych kuchni świata - podkreśla prezes Wilbo. 

Bożena Serzycka przyznaje, że Wilbo odważnie wprowadza na rynek innowacyjne rozwiązania asortymentowe, wpisując się przy tym w trend lekkiego i racjonalnego sposobu odżywiania. 

- Ta strategia sprawdza się, a dowodem tego jest sukces linii Neptun Delikatny Łosoś w lekkim sosie. Jest to produkt z łososia dzikiego pochodzącego z naturalnych łowisk, a nie hodowlanego, bez dodatku tłuszczu, którego receptura jest absolutną nowością na rynku, a design konserwy zrywa z dotychczasowym wizerunkiem opakowań rybnych - wyjaśnia prezes Wilbo Bożena Serzycka. 

Wilbo na rynku działa od 1987 roku. Najważniejsze marki w portfolio spółki to Neptun i Taaka Ryba. Produkty firmy dostępne są w wielu sieciach handlowych m.in. Auchan, Carrefour oraz Selgros.

W pierwszym półroczu tego roku spółka wypracowała 18,456 mln zł przychodów ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów. W strukturze sprzedaży Wilbo największy udział mają konserwy rybne, które odpowiadają za 80 proc. przychodów ze sprzedaży.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Bożena Serzycka RSS ALERT    /    Wilbo RSS ALERT    /    ryby RSS ALERT    /    przetwórstwo ryb RSS ALERT    /    innowacje RSS ALERT    /    łosoś pacyficzny RSS ALERT    /    WWF RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • gość 2015-09-26 03:13:26
    Ja bym zjadł karpia świeżego, albo innych ryb jak płoć, szczupak, sum itd itd itd Wybór świeżych ryb jest bardzo mały, filety z karpia powinny być w każdym sklepie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.38.214
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!