Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Właściciel Morpolu z rekordowymi wynikami

Grupa Marine Harvest w czwartym kwartale 2013 roku wypracowała zysk operacyjny na poziomie 1,034 mld norweskich koron (przy dzisiejszym kursie odpowiada to około 512 mln zł), co jest najlepszym wynikiem w historii spółki. W analogicznym okresie roku 2012 Marine Harvest miało zysk operacyjny na poziomie 65 mln NOK (około 32 mln zł).

Całkowite wpływy ze sprzedaży Marine Harvest w ostatnim kwartale 2013 roku wyniosły 6,743 mld NOK (około 3,3 mld zł). Zysk operacyjny wchodzącego w skład Marine Harvest Morpolu w omawianym okresie w segmencie processingu wyniósł 64 mln NOK (około 31 mln zł).

Morpol od przełomu września i października 2013 r. wchodzi w skład norweskiej grupy łososiowej Marine Harvest. 28 stycznia tego roku Marine Harvest jako pierwsza w historii spółka z branży przetwórstwa rybnego zadebiutowała na nowojorskiej giełdzie NYSE, oprócz tego notowana jest także w Oslo. Marine Harvest posiada farmy łososia w 19 krajach, m.in. w Norwegii, Szkocji, Kanadzie, Chile, USA i Irlandii.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Morpol RSS ALERT    /    Marine Harvest RSS ALERT    /    łosoś RSS ALERT    /    przetwórstwo ryb RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • sdsdsdsdsd 2014-02-07 09:08:10
    i tak oto podatki wypierdzielają z PL :)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.219.31.204
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!