Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Współpraca organizacji branżowych z MRiRW i ARR zwiększa siłę promocji mięsa za granicą

Każdy kraj, chcąc pokazać swoje walory, w tym przypadku polski smak, musi stale w ramach przyjętych strategii promować w ramach kampanii to co jest charakterystyczne i rozpoznawalne - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Wiesław Różański, prezes Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI).


Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 29-01-2010, 13:21

Wiesław Różański podkreśla, że polska żywność poza nielicznymi markami np. "Krakus" i "Wyborowa" nie wszędzie jest znana. - Należy więc wzorem innych krajów nasilać takie działania aby w procesie długofalowym na stałe pozostały w świadomości konsumentów na promowanych rykach, zwiększając eksport tych produktów - zaznacza prezes UPEMI. - Dobra, zapoczątkowana w zeszłym roku współpraca organizacji branżowych, Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi i Agencji Rynku Rolnego w zakresie wspólnych prezentacji w kraju i zagranicą pozwalą zwiększyć siłę polskiej promocji w przyszłości - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Wiesław Różański RSS ALERT    /    UPEMI RSS ALERT    /    MRiRW RSS ALERT    /    promocja RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • uważający co spożywa 2010-02-17 01:28:00
    Nareszcie jakiś sensowny ruch - wspólna promocja. Ciekawe, kto z kim i dlaczego i gdzie razem wyjechali i ile kontraktów podpisali. UPEMI chyba gdzieś daleko bywa z Min Rol bo strasznie o tym cicho. Z tego co wiem to inne organizacje też daleko latajĄ za budżetową kasę. Niech im tam - może w końcu ktos kupi nasze mięsko a nie brazylijskie. W sumie Chiny to chyba powinny przyjać wszystko co wyprodukujemy :):). A co z Rosją - tam jest też piękny rynek zbytu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.7.202
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!