• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Zacieśnianie relacji na targach Meat Meeting

- Mam nadzieję, że kryzys, jaki osłabił w tym roku rynek przemysłu mięsnego sprawi, że jego uczestnicy dostrzegą w aktywnym udziale w Meat Meeting szansę na uchronienie się przed stratami. Jednym z rozwiązań może być nawiązanie nowych kontaktów biznesowych - stwierdził Tomasz Raczyński, prezes kolporter Expo.
  • Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-12-2008, 11:27
Zacieśnianie relacji na targach Meat Meeting

- Wydaje się, że zainteresowanie targami było małe - komentuje właściciel Zakładu Przetwórstwa Mięsa E. Barczyk. - Wiadomo, pierwsza edycja... Zobaczymy, jak to się rozwinie - dodaje. Jednak, jak twierdzą organizatorzy, większość biorących udział w targach zakładów, także tych, które w tym roku nie miały swoich stoisk wystawienniczych, potwierdza zainteresowanie udziałem w przyszłorocznej edycji Meat Meeting. - Efekty targów będzie można ocenić po jakimś czasie - mówi Sylwia Szewczyk, przedstawicielka ZPM Lesz.

W targach Meat Meeting brało udział 42 wystawców. Głównie zakłady przetwórstwa mięsnego, rzeźnie, zakłady rozbiorowe, oraz firmy produkcyjne i handlowe, oferujące swoje towary i usługi dla branży mięsnej. Targom towarzyszyły branżowe konferencje. Expo Silesia zapowiada już drugą edycję - w dniach 4-6 grudnia 2009.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

 

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!