Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Zakłady drobiarskie, które współpracują z sieciami są dziś w lepszej pozycji

- Duża część produkcji drobiu zostaje na rynku krajowym powodując gigantyczną nadpodaż, a w konsekwencji spadek cen w całym łańcuchu produkcyjno-sprzedażowym. W tej sytuacji producenci, którzy współpracują z sieciami detalicznymi są w lepszej pozycji bo w tym segmencie sprzedaż jest stabilna - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Artur Węgłowski, dyrektor sprzedaży Goodvalley i były wiceprezes zarządu Farmio SA.

Zakłady drobiarskie, które współpracują z sieciami są dziś w lepszej pozycji
Sprzedaż mięsa drobiowego w sieciach jest stabilnym kanałem sprzedaży - mówi Artur Węgłowski, fot. PTWP

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 16-04-2020, 14:35

Artur Węgłowski wskazuje, że sytuacja w segmencie mięsa drobiowego pozostawia wiele do życzenia.

- Ponad 40% krajowej produkcji eksportowano, z czego 85% trafiało na rynki Europy Zachodniej, m.in. do sektora foodservice. Ze względu na sytuację związaną z koronawirusem, eksport bardzo mocno wyhamował. Duża część produkcji drobiu zostaje na rynku krajowym powodując gigantyczną nadpodaż, a w konsekwencji spadek cen w całym łańcuchu produkcyjno-sprzedażowym – komentuje.

Węgłowski dodaje, że jednym z jego ostatnich działań w Farmio było podpisanie kontraktu na dostawy mięsa drobiowego do Biedronki.

- W tej sytuacji producenci mięsa, którzy współpracują z sieciami detalicznymi są w lepszej pozycji, bo w tym segmencie sprzedaż jest stabilna - mówi.

Nasz rozmówca wskazuje, że Goodvalley jest dobrze przygotowane na obecną sytuację.

- Pozostaje niepewność związana z rozwojem epidemii. Cała branża mięsna zastanawia się jak długo to potrwa i jaki będzie miało wpływ na konsumenta. Przypuszczalnym następstwem obecnej sytuacji będzie późniejsze spowolnienie gospodarcze, na które przygotowywać musimy się już teraz - podsumowuje.

 

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Artur Węgłowski RSS ALERT    /    Farmio RSS ALERT    /    Goodvalley RSS ALERT    /    drobiarstwo RSS ALERT    /    drób 2020 RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    eksport drobiu RSS ALERT

KOMENTARZE (1)



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

  • Xyz 2020-04-16 15:38:14
    Na Pana miejscu wstyd byłoby mi się wypowiadać, jaki sukces z wejściem do JMP, na takich cenach... myślę że w nowej Firmie szybko Pana zweryfikują😂

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!