Zakłady Mięsne Pekpol: Będziemy rozwijać ofertę w kierunku produktów wegetariańskich
- Pomyśleliśmy również o tych, którzy preferują dietę bezmięsną lub w świadomy sposób ograniczają spożycie mięsa. Z roku na rok takich osób przybywa. Jak wskazują statystyki, nie jest to chwilowy trend. Dziś dla wielu wegetarianizm czy fleksitarianizm to sposób na zdrowy styl życia. Coraz więcej osób go praktykuje i nie możemy być na to obojętni - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych Pekpol.

W lutym Zakłady Mięsne Pekpol poszerzyły swoją ofertę wprowadzając nową linię pieczonych pasztetów warzywnych „Dziarskie Jarskie”. (czytaj więcej)
Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych Pekpol wskazuje, że spółka obserwuje i analizuje trendy żywieniowe oraz zmieniające się preferencje konsumentów i stara się tworzyć spełniającą oczekiwania klientów ofertę.
- Pomyśleliśmy również o tych, którzy preferują dietę bezmięsną lub w świadomy sposób ograniczają spożycie mięsa. Z roku na rok takich osób przybywa. Jak wskazują statystyki, nie jest to chwilowy trend. Dziś dla wielu wegetarianizm czy fleksitarianizm to sposób na zdrowy styl życia. Coraz więcej osób go praktykuje i nie możemy być na to obojętni. Dlatego też wprowadziliśmy linię pasztetów warzywnych, które zostały przygotowane w 100 proc. ze świeżych warzyw, nie zawierają substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku i sztucznych barwników - dodaje.
Wódkiewicz uzupełnia, że linia "Dziarskie Jarskie" skierowana jest do wszystkich, którzy chcą po prostu wzbogacić swój codzienny jadłospis o produkty roślinne.
- W nowej warzywnej linii znalazło się aż siedem smaków pasztetów: z cieciorki, z soczewicy, z czerwonej fasoli, z marchwi i soczewicy, z selera, z brokułami i z żurawiną w różnych formach pakowania: małe porcje na jedną kanapkę 4 x 25 g i pasztety w niewielkich foremkach, pieczone 220 g - dodaje.
Kierownik marketingu ZM Pekpol nie wyklucza, że firma nadal będzie rozwijać ofertę w kierunku produktów warzywnych.
- Idąc trendem warzyw niedawno wprowadziliśmy na rynek pasty warzywno-mięsne – z czerwoną papryką i szczypiorkiem, w małych gramaturach dostosowanych do potrzeb konsumenta, które zyskały już grono swoich smakoszy. Cały czas śledzimy zmieniające się nawyki żywieniowe konsumentów nie tylko w kraju, ale i poza jej granicami. Dla większości duże znaczenie ma zdrowa, zróżnicowana dieta. Dlatego też nie wykluczam, że nadal będziemy rozwijać ofertę w kierunku produktów warzywnych. Jak również podążać za pozostałymi trendami rynkowymi, jak przekąski czy produkty convenience food - dodaje.
ZM „Pekpol Ostrołęka” to producent wyrobów mięsnych, obecny na polskim rynku od 45 lat. ZM „Pekpol Ostrołęka” prowadzą aktywność zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicą. Firma eksportuje swoje produkty do takich krajów, jak: Wielka Brytania, Irlandia, Włochy, Szwecja, Litwa, Łotwa, Estonia i innych. Gama wyrobów to: wędzonki, kiełbasy cienkie i grube, kabanosy, parówki, wędliny podrobowe, wyroby blokowe oraz wyroby bezmięsne. Znaną i cenioną marką przez konsumentów są Kurpiowskie Specjały, Paryżanki czy linia produktów warzywnych - Dziarskie Jarskie. ZM „Pekpol Ostrołęka” wciąż rozszerza ofertę, dostosowując ją do potrzeb rynku, unowocześnia linie produkcyjne, wprowadzając nowe technologie i produkty zaspokajające potrzeby konsumentów.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.