Zakłady Mięsne Pekpol: Coraz prężniej rozwija się segment mięsnych przekąsek i produktów „na raz”
- Coraz prężniej rozwija się segment mięsnych przekąsek i produktów pakowanych „na raz”, zgodnie z trendem „no waste”, czyli niemarnowania żywności - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Małgorzata Wódkiewicz, kierownik marketingu Zakładów Mięsnych Pekpol.

Małgorzata Wódkiewicz wskazuje, że konsumenci poszukują dziś produktów wysokiej jakości, jak najmniej przetworzonych i z dużą zawartością mięsa.
- Ten trend, który można zaobserwować na rynku już od kilku lat, teraz jeszcze bardziej się umacnia. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, prowadzą zdrowy styl życia, dlatego też chętniej wybierają produkty z tzw. „czystą etykietą”, czyli bez sztucznych konserwantów, barwników i innych niezdrowych dodatków. W ten trend świetnie wkomponowuje się nasza linia wędlin "Kurpiowskie Specjały" na bazie tradycji zaczerpniętej z regionu na jakim produkujemy, Kurpi - mówi.
Kierownik marketingu ZM Pekpol uzupełnia, że coraz prężniej rozwija się także segment mięsnych przekąsek i produktów pakowanych „na raz”, zgodnie z trendem „no waste”, czyli niemarnowania żywności.
- Przekłada się to na kupowanie produktów spożywczych w mniejszych opakowaniach, które są dopasowane do codziennych potrzeb konsumenta i jego stylu życia. Dobrym przykładem mogą być kabanosy jakie produkujemy pod marką Ready Snack w gramaturze 50 g czy produkty plastrowane 90 g, np. cała linia naszych wędlin dojrzewających - dodaje.

CENY HURTOWE
kabanosy

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.