Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

Zbigniew Szubryt: Małymi krokami budujemy dystrybucję w całej Polsce (wywiad)

- Codziennie otrzymujemy wiele telefonów, maili z pytaniami o to, gdzie w Gdańsku, Warszawie czy Zielonej Górze można zaopatrzyć się w nasze produkty. Bardzo nas cieszy tak duże zainteresowanie marką Szubryt, stąd małymi krokami budujemy sieć współpracy hurtowej w innych regionach Polski - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Zbigniew Szubryt, właściciel Zakładów Mięsnych Szubryt.

Zbigniew Szubryt: Małymi krokami budujemy dystrybucję w całej Polsce (wywiad)
mięso na wtorek
Zbigniew Szubryt, właściciel Zakładów Mięsnych Szubryt opowiedział nam o planowanych inwestycjach w jego firmie. fot. mat. pras.

Autor: Adam Tubilewicz/Portalspozywczy.pl
Data: 07-07-2020, 08:01

Adam Tubilewicz, Portalspozywczy.pl: Jak Zakłady Mięsne Szubryt przeszły przez czas pandemii? 

Zbigniew Szubryt, właściciel ZM Szubryt: Bardzo optymistycznie zabrzmiało pytanie w czasie przeszłym. Zapewne byłoby to marzeniem większości przedsiębiorców, jak i całego społeczeństwa. Niestety, czas pandemii trwa nadal. Informacje, jakie docierają do nas wskazują na to, że przypadków zakażeń Covid-19 jest niestety coraz więcej.

Jak sytuacja ekonomiczna i zdrowotna w kraju wpłynęła na funkcjonowanie ZM Szubryt?

4 marca, zaraz po pierwszym polskim przypadku zakażeniem Covid-19, jedną z pierwszych podjętych przeze mnie decyzji było zamknięcie zakładu dla osób z zewnątrz. Kolejnym krokiem było wyposażenie pomieszczeń biurowych w środki dezynfekcyjne oraz odpowiednie marki i rękawiczki, a także wprowadzenie rygorystycznych kontroli pracowniczych, zarówno przy wejściu jak i wyjściu z zakładu. Myślę, że te szybko podjęte decyzje wpłynęły jak najbardziej pozytywnie na funkcjonowanie firmy i związane z tym operacje.

Czy zamknięcie gastronomii miało wpływ na firmę? Jest to istotny kanał sprzedaży dla Państwa?

Niestety, ograniczenia wprowadzone po 13 marca, m.in. zamknięcie restauracji, szkół przedszkoli i urzędów publicznych oraz ograniczenia ilości osób w sklepach, jak również uderzenie epidemii w branżę transportową i turystyczną odczuliśmy najbardziej.

ZM Szubryt dysponują siecią blisko 100 sklepów mięsnych. Jak ten kanał sprzedaży radził sobie w dobie pandemii? Jakie perspektywy widzi pan przed sklepami mięsnymi w najbliższych latach?

Wypracowane przez wiele lat dobre imię moich zakładów, marka Szubryt oraz wysoka jakość produktów wielokrotnie potwierdzana przez różne instytucje, mają bezwzględnie znaczący wpływ na zaufanie ze strony naszych klientów.

Jakie perspektywy? Mam głęboką nadzieję, że oferowana jakość naszych produktów w dalszym ciągu będzie się cieszyć ogromnym zaufaniem. Pozytywnie nastawia nas fakt, że nasz sklep internetowy e-wedlina.pl cieszy się ogromnym zainteresowaniem ze strony klientów z całej Polski, czego potwierdzeniem jest wiele przesłanych opinii i podziękowań.

więcej informacji:

Mięso na Wtorek RSS ALERT    /    ZM Szubryt RSS ALERT    /    Zbigniew Szubryt RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Szubryt RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    inwestycje w branży mięsnej RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • Kornel 2020-07-14 03:19:39
    Oczywiście w firmie sie telefony urywają,ludzie dzwonią z całego kraju , żeby zasięgnąć wiedzy , gfzie można te wspaniałe przemysłowe wyroby kupić
  • danuta 2020-07-23 18:41:04
    wyroby naprawde bardzo dobre ! Mało jest na rynku tak solidnych , "uczciwych" czyli nie oszukanych wyrobów - bo liczy się przede wszystkim materiał z jakiego wyrabia się towar-WYROBY JAK ZA STARYCH, DOBRYCH CZASÓW - polecam- Dzierżoniów Dolny Sląsk

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.200.222.93
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!