Zdanowski, Wierzejki: Sieci handlowe zrobiły sobie z mięsa wabik cenowy
- Autor: AT, portalspozywczy.pl
- Data: 26-06-2019, 10:15

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Adam Zdanowski przypomniał, że własne sklepy były dla Wierzejek kanałem tworzonym organicznie.
- Wraz ze wzrostem firmy rosła sieć sprzedaży. Odkąd jestem w branży, czyli od ok. 15 lat, zawsze mówiło się, że sklepy mięsne to przeżytek. Tymczasem wciąż mają swoich klientów i wciąż są ludzie, którzy chcą w tych sklepach pracować. Każdy znajduje kawałek dystrybucji dla siebie. Fakt, że rozwój tej sieci nie jest tak dynamiczny jak w poprzednich latach. Wraz z wzrostem możliwości sprzedażowych pojawiamy się w sieciach, zarówno tych największych, jak i mniejszych. Dużą gałęzią sprzedaży jest dla nas zaopatrywanie innych zakładów mięsnych. Posiadamy dział rozbioru, który jest wyjątkowo stabilny. Jesteśmy w stanie przygotować mięso, w które ktoś inny nie chce się "bawić". Są to czasami zamówienia przedziwne, trudne, ale da się na nich zarobić - dodał.
komentarze (1)
Święta prawda , wędliny w sieciach to syf , robione ,,pod cenę ',chcecie dalej się rozwijać to tak trzymajcie jakość i oryginalność - po dobry produkt ludzie sami przyjdą .Mieliście super oryginalne makarony i gdzie są ?
Odpowiedz