Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZM Dobrosławów zwiększyły obroty o 30 proc.

W tym roku obroty naszych zakładów zwiększyły się o ok. 30 proc., z czego ok. 20 proc. to wzrost obrotów w eksporcie - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Henryk Amanowicz, właściciel ZM Dobrosławów.

ZM Dobrosławów zwiększyły obroty o 30 proc.

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 20-11-2009, 11:57

Henryk Amanowicz zapewnia, że mimo spowolnienia gospodarki nie wstrzymał inwestycji i jego zakład ciągle się rozwija. - W tej chwili budujemy mroźnię na 2 tys. ton mięsa. To duże przedsięwzięcie. Lokujemy w nie większość zysków i oszczędności - mówi właściciel ZM Dobrosławów.

Zakład eksportuje głównie na Ukrainę. - Wśród naszych ważnych odbiorców są też Rumunia, gdzie sprzedajemy sporo wołowiny a także Chiny, Szwecja i kraje bałtyckie - tłumaczy Amanowicz.

W ocenie właściciela ZM Dobrosławów polskie wędliny cechuje dobra jakość. - Chodzi tu zwłaszcza o wyroby produkowane w średnich zakładach mięsnych, gdzie pracuje od 200 do do 500 osób. Zarządzający nimi właściciele czy prezesi dbają o wysoką jakość - uważa Henryk Amanowicz. - W tym momencie to właśnie średniej wielkości producenci są najprężniej rozwijającą się grupą w branży mięsnej - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Henryk Amanowicz RSS ALERT    /    ZM Dobrosławów RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    eksport mięsa RSS ALERT

KOMENTARZE (7)

  • obserwator 2009-11-21 22:32:13
    Halo czy jest tam w zakładzie jakiś marketingowiec??? Skąd jest ta firma? jak duża? co produkuje i na jakie rynki? Kto klepnął taki marny artykuł? Dla mnie jako człowieka który nigdy nie słyszał o tym zakładzie (podobnie jak i o 900 mniejszych zakładzikach) to ważne informacje....
  • ok 2009-11-22 20:17:24
    Z tym artykułem to jest tak. Dzień wcześniej ZM Łuków napisały że zwiększyły export o 15 %. To co Mr. Amanowicz ma być gorszy? Od razu z grubej rury. 30 ! Arykuł pisany na zamówienie. Należy go potraktować jako reklamę
  • uprzejmy 2009-11-22 20:38:18
    jak ktoś nie zna się na branży i nie słyszał o zakładzie, to wystarczy wpisać w google \"zm dobrosławów\", jeśli przekracza to umiejętności informatyczne obserwatora, to polecam: www.dobroslawow.pl
  • Twardy 2009-11-22 23:30:47
    Ale z tej strony wynika niewiele więcej niż jest na tym forum!!!
  • obserwator 2009-11-23 16:49:34
    Dzięki za podpowiedź, jestem z branży ale z drugiej strony Polski. Tam o takim zakładziku nikt nie słyszał. Obejrzałem stronę i nie powala. Dawno nie widziałem strony internetowej gdzie zamiast polskich znaków są jakieś wygibasy. Zakres info na stronie jest niewielki poza adresami sklepów brak cennika skupu żywca i produkowanego asortymentu lub przynajmniej kilku charakterystycznych lub wiodących w ofercie. Architektura strony archaiczna, nie liftingowana chyba kilka lat, przynajmniej takie sprawia wrażenie.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.107.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!