Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Mięso

ZM Henryk Kania: Nasza obecność w social media ma charakter wizerunkowy, a nie sprzedażowy

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 08-03-2018, 10:45
- Mamy obecnie wiodące profile na Facebooku w branży mięsnej pod względem liczby fanów i ich zaangażowania. A w opinii wielu naszych partnerów czy agencji działających w obszarze marketingu, z którymi współpracujemy, także najciekawiej i najlepiej prowadzone. Nie zamierzamy więc tego zmieniać - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A.
ZM Henryk Kania: Nasza obecność w social media ma charakter wizerunkowy, a nie sprzedażowy
Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A., fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Zakłady Mięsne Henryk Kania prowadzą dwa profile swoich marek w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage "Henryk Kania Maestro" polubiło 65 tys. fanów, a "Parówki od Henryka Kani" 91 tys. fanów.

ZM Henryk Kania największy nacisk kładą na Facebooka, choć firma jest także obecna na Instagramie. Co ciekawe, od 2016 roku, po kilku latach współpracy z agencjami, spółka zrezygnowała z outsourcingu tych działań.

Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!