ZM Henryk Kania: Nasza obecność w social media ma charakter wizerunkowy, a nie sprzedażowy
- Autor: AT, portalspozywczy.pl
- Data: 08-03-2018, 10:45
- Mamy obecnie wiodące profile na Facebooku w branży mięsnej pod względem liczby fanów i ich zaangażowania. A w opinii wielu naszych partnerów czy agencji działających w obszarze marketingu, z którymi współpracujemy, także najciekawiej i najlepiej prowadzone. Nie zamierzamy więc tego zmieniać - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A.
Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Henryk Kania S.A., fot. mat. pras.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl
Zakłady Mięsne Henryk Kania prowadzą dwa profile swoich marek w mediach społecznościowych. Na Facebooku fanpage "Henryk Kania Maestro" polubiło 65 tys. fanów, a "Parówki od Henryka Kani" 91 tys. fanów.
ZM Henryk Kania największy nacisk kładą na Facebooka, choć firma jest także obecna na Instagramie. Co ciekawe, od 2016 roku, po kilku latach współpracy z agencjami, spółka zrezygnowała z outsourcingu tych działań.
Dalsza część artykułu (82%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".
lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie
komentarze (0)