Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZM Henryk Kania: Nasze parówki mają więcej mięsa niż niejedna kiełbasa

- Nie tak dawno parówki kojarzone były z tanim produktem, często niskiej jakości. Producenci walczą jednak o konsumentów właśnie jakością, dzięki czemu skutecznie krok po kroku odczarowują ten wizerunek. Warto zwrócić uwagę, że nieraz parówki, choćby nasze Maestro, mają dziś często wyższą mięsność niż niejedna kiełbasa - mówi Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania.

ZM Henryk Kania: Nasze parówki mają więcej mięsa niż niejedna kiełbasa
fot. mat. pras.

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 04-04-2017, 11:06

– Rynek parówek rośnie nieprzerwanie od ponad pięciu lat. Szybciej wartościowo niż wolumenowo. Jego wartość szacowana jest dziś na ok. 3 miliardy złotych, a po parówkę przynajmniej raz w tygodniu sięga blisko co trzeci Polak. Otoczenie rynkowe sprzyja więc rozwijaniu oferty w tym segmencie – tłumaczy Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Kania.

Udziały wartościowe w rynku dają parówkom trzecią, a wolumenowo drugą pozycję. Parówki są z kolei bezkonkurencyjne zarówno pod względem ilościowym, jak i wartościowym w kategorii wędlin paczkowanych – wynika z danych Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Dominika Rąba przekonuje, że rozszerzenie oferty marki premium jaką jest Maestro o parówki, to odpowiedź na oczekiwania konsumentów.

– Klienci przywiązują dziś bardzo dużą wagę do składu i jakości. Czytają etykiety i porównują je przed dokonaniem zakupu. Wielokrotnie wolą dziś płacić więcej, by w zamian otrzymać zdrowy i smaczny produkt. Rynek zmierza w stronę produktów premium: z wysoką zawartością mięsa, bez konserwantów i sztucznych dodatków – mówi. 

Jak dodaje, na rynku funkcjonuje wiele rodzajów parówek średniej lub niskiej jakości, które mimo tego znajdują uznanie w oczach części konsumentów.

- Szkoda jednak, by ten krótki i tak ważny w ciągu dnia czas poświęcany na przygotowanie i zjedzenie śniadania, opierał się na niskowartościowych produktach. Stąd też nasza propozycja w postaci parówek Maestro, które utożsamiają najlepsze i unikalne połączenie, jakim jest jakość premium i rozsądna cena – tłumaczy wiceprezes ZM Kania.

Firmowe portfolio ZM Kania uzupełniły w ostatnim czasie parówki z szynki, z kurczakiem oraz classic – wszystkie pod marką premium Maestro.

Jak informuje producent, wprowadzenie do sprzedaży parówek Maestro wspierane jest kampanią promocyjną obejmującą m.in. billboardy sponsorskie w czołowych stacjach telewizyjnych, a także intensywne działania w social mediach i internecie oraz PR produktowy.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

Dominika Rąba RSS ALERT    /    ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    parówki RSS ALERT    /    rynek wędlin RSS ALERT    /    Maestro RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    wędliny paczkowane RSS ALERT

KOMENTARZE (2)

  • magda 2018-01-04 21:35:35
    Ciekawe jakiego pochodzenia jest mięso w wyrobach KANI bo o tym cisza. Czy od polskich hodowców?
  • brum 2018-01-05 19:02:12
    W większości duńskie. Tylko oni są skłonni czekać, aż Biedronka po pół roku zapłaci.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.168.62.171
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!