ZM Henryk Kania wprowadzają linię kiełbas "Go Green Grill"
Wysokiej jakości mięso, przyprawy oraz sól lub sól peklującą – to jedyne składniki grillowych propozycji od marki Henryk Kania sygnowanych hasłem „Go Green Grill”. Linia właśnie wchodzi do sprzedaży w sieciach na terenie całej Polski.

W 2019 roku marka Henryk Kania rozwija swoją ofertę grillową o produkty z bardzo krótką etykietą.
W linii „Go Green Grill” znajdują się kiełbaski białe i kiełbaski śląskie pakowane w tzw. duopaczkach oraz kiełbasa śląska i kiełbasa biała w większych, grillowych paczkach. Wszystkie charakteryzuje krótka etykieta, na której znajdują się wyłącznie mięso, przyprawy oraz sól lub sól peklująca.
– Linia Go Green Grill to wyroby stworzone z myślą o wymagających klientach, którzy oprócz tradycyjnych smaków sezonu grillowego, poszukują w produktach wartości dodanej w postaci bardzo dobrego składu. A taki znajdą właśnie w naszej linii, gdyż wyroby te zawierają tylko trzy składniki – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ds. handlu i marketingu ZM Henryk Kania S.A.
I dodaje: – Klienci poszukują wśród produktów wędliniarskich zarówno tych tradycyjnych, jak i nowych, innowacyjnych koncepcji produktowych zgodnych z najnowszymi trendami konsumenckimi. Coraz częściej i dokładniej czytają i analizują składy produktów. Przy wyborze kierują się wygodą opakowania. Dlatego z wielką przyjemnością proponujemy im produkty, które na te trendy odpowiadają.
Produkty z zielonej linii marki Henryk Kania dostępne są w większości wiodących sieci handlowych w Polsce. Ich wprowadzeniu do sprzedaży towarzyszą działania marketingowe i PR-owe – przede wszystkim w internecie, a także akcje promocyjne w sklepach.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
KANKANIA |
Kurs: 0.1060 PLN
Zmiana: 0.0250(30.86%)
Aktualizacja: 01:10:2019
|