ZM Henryk Kania z nową linią produktów Disney Kitchen
ZM Henryk Kania S.A. wprowadziły do sprzedaży linię wyrobów sygnowaną logo Disney Kitchen. W pierwszej kolejności na sklepowych półkach zagościły wędliny Henryka Kani z postaciami z filmu Disneya „Kraina lodu”.

– Linia naszych produktów stworzona z myślą o dzieciach, to nie tylko uwielbiane przez nie postacie z filmu Disneya „Kraina Lodu”, ale także – a może nawet przede wszystkim – unikalna na rynku jakość produktów, które spełniają bardzo wyśrubowane normy – mówi Dominika Rąba, wiceprezes Zarządu ZM Kania. I dodaje: – Stworzyliśmy wędliny z bardzo krótką etykietą, które charakteryzuje wysoka zawartość mięsa i białka. W połączeniu ze specjalnie zaprojektowanymi opakowaniami, uzyskaliśmy idealne produkty zarówno z punktu widzenia atrakcyjności, jak i ich wartościowego składu - mówi.
Wspomniany już emblemat Disney Kitchen to nowe oznaczenie wprowadzone przez The Walt Disney Company jako część globalnego zaangażowania firmy w promocję zdrowego stylu życia poprzez wykorzystanie ulubionych postaci i historii Disneya, dzięki którym całe rodziny inspirowane są do zdrowych wyborów.
– Każdy rodzic chce, by jego dziecko odżywiało się jak najlepiej. My zadbaliśmy o to, by za opakowaniem ze znanymi i lubianymi przez dzieci bohaterami Disneya, krył się właśnie taki produkt – bez sztucznych dodatków czy dużej zawartości soli lub cukru – dodaje Dominika Rąba.
Od Dnia Dziecka na sklepowych półkach zagościły wędliny Henryka Kani z postaciami z filmu Disneya „Kraina lodu” – Anną, Elzą i Olafem. Wiadomo już jednak, że jeszcze w tym roku gama produktów poszerzy się o kolejne. – Tym razem na opakowaniach znajdą się kolejne kultowe postacie i motywy z najbardziej lubianych animacji Disneya. Na dziś jednak, nie zdradzimy jeszcze szczegółów – dodaje Dominika Rąba.
„Kraina Lodu” Disneya to amerykański film animowany z 2013 roku, wyprodukowany przez Walt Disney Animation Studios i Walt Disney Pictures. Nagrodzony został dwoma Oscarami: za najlepszy długometrażowy film animowany oraz za najlepszą piosenkę („Let It Go”, znana w Polsce jako „Mam tę moc”).

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
KANKANIA |
Kurs: 0.1060 PLN
Zmiana: 0.0250(30.86%)
Aktualizacja: 01:10:2019
|