Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZM Henryk Kania znacząco zwiększają sprzedaż wędlin

Jak wynika z badań instytutu GfK Polonia produkty ZM Henryk Kania, tak występujące pod marką Henryk Kania, jak i Henryk Kania Maestro, w ubiegłym roku zwiększyły swój udział w stosunku do roku 2014. Co ciekawe firma największe wzrosty notuje w sprzedaży kabanosów, szynek oraz kiełbas tradycyjnych.

ZM Henryk Kania znacząco zwiększają sprzedaż wędlin
ZM Henryk Kania. Fot. Materiały prasowe

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 16-03-2016, 10:50

Z analizy Gfk Polonia wynika, że wartość całego rynku wędlin w zakupach gospodarstw domowych w Polsce w roku ubiegłym wyniosła ponad 14 mld zł. Produkty pod markami Henryk Kania i Henryk Kania Maestro trafiły do blisko 7,5 miliona gospodarstw domowych, czyli do 55 proc. polskich domów. To więcej o ok. milion gospodarstw w stosunku do roku 2014.

Najbardziej dynamicznym segmentem w wędlinach, który jako jedyny przyciągnął nowych nabywców rok do roku, są kabanosy. Te produkowane przez ZM Kania notują relatywnie szybszy wzrost liczby nabywców niż cały segment kabanosów. W 2015 roku trafiły do ponad 3,2 miliona gospodarstw domowych, a ich sprzedaż wzrosła o ponad 10 proc. rok do roku – wynika Panelu Gospodarstw Domowych GfK Polonia.

Produkty ZM Henryk Kania zwiększyły liczbę nabywców także w innych segmentach, chociaż te nie zyskały nowych nabywców.

– Świadczy to o coraz większym zainteresowaniu naszą marką i rosnącej jej sile. Wzrastająca sprzedaż naszych wędlin pokazuje także, że z powodzeniem trafiamy w gusta smakowe konsumentów oraz że podoba im się przyjęta przez nas koncepcja marketingowa.– zauważa Dominika Rąba z zarządu ZM Henryk Kania.

Przypomnijmy, że w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Rąba zwracała uwagę, iż ZM Henryka Kania zamierzają w dalszym ciągu rozwijać współpracę  z kontrahentami, u których konsumenci mogą zakupić produkty firmy. 

- Podejmujemy również działania, aby pozyskiwać te obszary rynku, na których jesteśmy jeszcze nieobecni – czy to w zakresie poszczególnych sieci handlowych oraz sfer handlu tradycyjnego, jak również w zakresie poszczególnych grup asortymentowych u konkretnych partnerów handlowych. Nasza sprzedaż będzie również rosła ze względu na wzrost mocy produkcyjnych i szeroką promocję w obszarze parówek oraz wędlin plastrowanych - mówiła Dominika Rąba w styczniu tego roku (więcej: www.portalspozywczy.pl/mieso/artykuly/dominika-raba-czlonek-zarzadu-zm-henryk-kania-wywiad,124255.html). 

ZM Henryk Kania są producentem wyrobów wędliniarskich oraz mięsa konfekcjonowanego w Polsce. Firma została założona w 1990 roku. Zakłady oferują szeroki wachlarz produktów z obszaru marek własnych i prywatnych. Głównymi odbiorcami produktów firmy są sieci handlowe w kraju i za granicą, m.in. Auchan, Biedronka, Carrefour, Delikatesy Centrum, E-Leclerc, Intermarche, Kaufland, Lidl, Makro, Netto oraz Żabka.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Dominika Rąba RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Henryk Kania RSS ALERT    /    GfK Polonia RSS ALERT    /    sprzedaż wędlin RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.101.141
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!