Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZM Herman chcą sprzedać sieć 55 sklepów firmowych

Zakłady Mięsne Herman chcą sprzedać swoją sieć sklepów firmowych, co ma przełożyć się na poprawę wyników finansowych spółki. Zgodę na sprzedaż sieci sklepów ma podjąć NWZ spółki, zwołane na 24 lutego.

ZM Herman chcą sprzedać sieć 55 sklepów firmowych
fot. essystemk.pl

Autor: PAP / portalspozywczy.pl
Data: 28-01-2010, 23:52

W uzasadnieniu swojej propozycji zarząd Hermana podał, że sprzedaż sieci sklepów firmowych pozwoli poprawić wyniki finansowe (w 2008 i 2009 roku sieć sklepów miała negatywny wpływ na wyniki spółki) oraz zmniejszyć koszty (zmniejszenie zatrudnienia).

Spółka chce też dzięki uzyskaniu środków ze sprzedaży poprawić swoją płynność i realizować nowe inwestycje produkcyjne.

Według danych ze strony internetowej ZM Herman posiada, stale rozwijającą się sieć ponad 55 sklepów firmowych na terenie województwa podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego i śląskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ZM Herman RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Kielnar 2010-01-29 08:57:06
    A kto wam to kupi? (Moderator: Fragment komentarza został usunięty .....). Życzę frajerowi, który da się wkręcić w ten zakup, dużo woli walki, ponieważ sklepy mają bardzo mizerną opinie. Herman weźcie się do pracy a nie do lansowania na portalach...
  • Witek 2010-01-29 09:52:30
    No cóż rzeczywiście wszystkie sklepy wymagają remontu i to poważnego. Wydaje się też iż połowa z nich jest niedochodowa. A niestety w firmie dzieje się bardzo źle. Brak koncepcji rozwoju, kapitału i ludzi znajacych rynek to rzeczywistość Hermana.
  • Daniels 2010-01-29 10:49:53
    No może nie jest aż tak źle. Może są jakieś plusy tej sieci? Może cena będzie niska -:) Witek, a znasz jakąś dochodową mięsną sieć? Panowie, a może zwolnili Was z Hermana? Że takie niepochlebne opinie....
  • Witek 2010-01-29 17:07:45
    Dochodowe sieci: Zyguła, JAF, Gzella, Sobkowiak, Niebieszczańscy a to tylko kilka przykładów. Jeśli chodzi o Hermana to informacje o nim czerpię od hurtowników. Nie mają oni o nim dobrego zdania. Twierdzą iż po drugiejstronie nie ma partnera a koncepcje rozwoju zmieniają się co kilka miesięcy. Zaś dyrektorzy zmieniają się jeszcze częściej (ponoć już trzech w tym roku rozstało się z tą firmą). Mało tego zdarzają się wśród nich ludzie z poza branży którzy potrafią \"niesamowite bajki opowiadać\" (słowa hurtownika). To tyle.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 44.192.112.123
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!