W uzasadnieniu swojej propozycji zarząd Hermana podał, że sprzedaż sieci sklepów firmowych pozwoli poprawić wyniki finansowe (w 2008 i 2009 roku sieć sklepów miała negatywny wpływ na wyniki spółki) oraz zmniejszyć koszty (zmniejszenie zatrudnienia).
Spółka chce też dzięki uzyskaniu środków ze sprzedaży poprawić swoją płynność i realizować nowe inwestycje produkcyjne.
Według danych ze strony internetowej ZM Herman posiada, stale rozwijającą się sieć ponad 55 sklepów firmowych na terenie województwa podkarpackiego, małopolskiego, lubelskiego i śląskiego.
Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

komentarze (4)
A kto wam to kupi? (Moderator: Fragment komentarza został usunięty .....). Życzę frajerowi, który da się wkręcić w ten zakup, dużo woli walki, ponieważ sklepy mają bardzo mizerną opinie. Herman weźcie się do pracy a nie do lansowania na portalach...
OdpowiedzNo cóż rzeczywiście wszystkie sklepy wymagają remontu i to poważnego. Wydaje się też iż połowa z nich jest niedochodowa. A niestety w firmie dzieje się bardzo źle. Brak koncepcji rozwoju, kapitału i ludzi znajacych rynek to rzeczywistość Hermana.
OdpowiedzNo może nie jest aż tak źle. Może są jakieś plusy tej sieci? Może cena będzie niska -:) Witek, a znasz jakąś dochodową mięsną sieć? Panowie, a może zwolnili Was z Hermana? Że takie niepochlebne opinie....
OdpowiedzDochodowe sieci: Zyguła, JAF, Gzella, Sobkowiak, Niebieszczańscy a to tylko kilka przykładów. Jeśli chodzi o Hermana to informacje o nim czerpię od hurtowników. Nie mają oni o nim dobrego zdania. Twierdzą iż po drugiejstronie nie ma partnera a koncepcje rozwoju zmieniają się co kilka miesięcy. Zaś dyrektorzy zmieniają się jeszcze częściej (ponoć już trzech w tym roku rozstało się z tą firmą). Mało tego zdarzają się wśród nich ludzie z poza branży którzy potrafią \"niesamowite bajki opowiadać\" (słowa hurtownika). To tyle.
Odpowiedz