Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZM Kania: parówki istotnym elementem strategii rozwoju. Będą kolejne innowacje

Dominika Rąba, wiceprezes zarządu ZM Henryk Kania, zdradza, że parówki są istotnym elementem strategii rozwoju. Z tego też powodu firma pracuje nad kolejnymi innowacjami.

ZM Kania: parówki istotnym elementem strategii rozwoju. Będą kolejne innowacje
Fot. Materiały prasowe

Autor: RW, portalspozywczy.pl
Data: 02-11-2016, 14:58

W rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Dominika Rąba zwraca uwagę, że na rynku wędlin paczkowanych, parówki i serdelki notują udziały wartościowe na poziomie ponad 20 proc.,a w sprzedaży wolumenowej aż 29 proc.

- Te wartości stale rosną, dlatego parówki zaraz obok kabanosów, są najszybciej rozwijającym się segmentem i – co za tym idzie – bardzo perspektywicznym - mówi wiceprezes ZM Henryk Kania.

Dodaje również, że parówki z grupy ekonomicznej mają za zadanie przede wszystkim przyciągnąć niższą ceną i to na nią uwagę w pierwszej kolejności zwracają klienci. Z kolei w przypadku parówek „z wyższej półki”, kupujący wagę przywiązują przede wszystkim do składu i jakości.

- To właśnie jakość parówek i ich skład najbardziej ewoluowały na przestrzeni ostatnich lat. Dzięki temu, większość konsumentów słusznie nie utożsamia już parówek z najtańszym produktem niskiej jakości. Widzą, że wielokrotnie ma on wyższą mięsność niż niejedna kiełbasa czy wędlina, zwłaszcza w przypadku parówek z szynki, w których zawartość mięsa przekracza 90 proc. Polacy chętnie kupują parówki swoim dzieciom, co jest najlepszym dowodem na pozytywną zmianę postrzegania tego produktu - mówi Rąbą.

Przyznaje również, że parówki zajmują istotne miejsce w strategii spółki i dlatego firma zamierza w dalszym ciągu rozwijać ten segment. 

- Dla naszej firmy, jako jednego z liderów polskiego rynku mięsnego, parówki są istotnym elementem strategii rozwoju. Będziemy więc rozwijać naszą ofertę w tym segmencie o innowacyjne i pionierskie propozycje. Pozwolą nam na zwiększenie wartości i wolumenu sprzedaży, a konsumentom na poznanie produktu w nowych, ciekawych odsłonach - wyjaśnia Dominika Rąba, wiceprezes zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

więcej informacji:

ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Henryk Kania RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Kania RSS ALERT    /    ZM Kania RSS ALERT    /    Dominika Rąba RSS ALERT    /    parówki RSS ALERT    /    serdelki RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!