Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZM Konarczak wprowadzają do oferty mięsne produkty light

2009 r. zakłady mięsne Konarczak zakończyły wynikiem sprzedażowym porównywalnym do 2008 r. Odnotowały przy tym kilkuprocentowy wzrost przychodów.

ZM Konarczak wprowadzają do oferty mięsne produkty light

Autor: Łukasz Rawa, portalspozywczy.pl
Data: 08-01-2010, 14:55

Józef Konarczak, właściciel firmy zapowiada, że w bieżącym roku nie będzie podejmował dużych inwestycji. - Planuję działania modernizacyjne wewnątrz zakładu, zakup maszyn i urządzeń oraz otwarcie nowych placówek handlowych. Większe inwestycje zamierzam przeprowadzić dopiero w 2011 r. - mówi Józef Konarczak.

Od 15 stycznia zakłady mięsne z Pogorzeli wprowadzają do swojej oferty nową kategorię produktów. - Jako trzeci zakład mięsny w Polsce rozpoczynamy produkcję produktów light. Na razie będą to parówki i pasztety z obniżoną zawartością tłuszczu i kalorii - wyjaśnia właściciel firmy. - W tej chwili trwają szkolenia pracowników działu sprzedaży, którzy będą zajmować się tymi przetworami - dodaje.

Drugą kategorią produktów, na którą Józef Konarczak kładzie szczególny nacisk są wędliny tradycyjne i regionalne. - Pierwotnie planowałem zwiększyć sprzedaż wysokogatunkowych wędlin w 2010 r. Teraz jednak zakładam utrzymanie sprzedaży na takim samym poziomie, jak w 2009 r. - mówi.

- Faktem jest, że nasi klienci w ciągu ubiegłego roku wybierali chętniej asortyment z niższej półki, głównie kiełbasy i różne rodzaje podrobów. Sprzedaliśmy mniej szynek. Jednak spadki sprzedaży droższych produktów zbilansowały się poprzez lepszą sprzedaż tańszych wyrobów. W najbliższych miesiącach tendencja wybierania przez konsumentów towarów z niższej półki może się utrzymać - prognozuje.

W 2010 r. ZM Konarczak skoncentrują się na zwiększeniu eksportu do krajów UE. Wyroby z Pogorzeli są już obecne na rynkach Wielkiej Brytanii, Niemiec i Francji. - Wysoka jakość naszych wędlin sprawia, że cieszą się dużą popularnością wśród Polonii - zaznacza Józef Konarczak.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Józef Konarczak RSS ALERT    /    ZM Konarczak RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • klient 2010-01-08 16:53:13
    a co to za garaz ten konarczak ? po co o nim pisac ?
  • Adam W 2010-01-08 20:02:59
    DO Klient : Sam chciałbys miec taki \"garaż\" jak to mówisz , ale chyba nie wiesz co mówisz , szkoda słów na takich jak Ty ! BRAVO Panie Józku !!!
  • Twardy 2010-01-09 11:58:06
    Garaż to wprawdzie nie jest. Ale bardzo drobny producent, którego produkcji nie obejmują żadne statystyki i dane dotyczące wielkości produkcji mięsnej w kraju. Wielkość jego produkcji umieszcza go gdzieś między drugą a czwartą setką w kraju.
  • qwertowiec 2010-01-14 15:19:28
    Parówki i pasztety light? Znaczy się będzie woda w woreczku, tak?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.97.64
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!