Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZM Mysław obniżają stratę. Wyniki niezadowalające

W czwartym kwartale ubiegłego roku Grupa Mysław wypracowała przychody ze sprzedaży w wysokości 36 tys. zł, wobec ponad 23 mln zł roku poprzedniego. Strata na sprzedaży wyniosła 956 tys zł (2,878 mln zł przed rokiem), a zysk netto 1,258 mln zł (10,742 mln straty w analogicznym okresie roku poprzedniego).

ZM Mysław obniżają stratę. Wyniki niezadowalające
Lucjan Pilśniak, prezes ZM Mysław (fot. PTWP)

Autor: portalspozywczy.pl
Data: 15-02-2016, 18:55

Narastająco Grupa Kapitałowa Mysław osiągnęła przychody ze sprzedaży w wysokości 8,027 mln zł, wobec ponad 98 mln zł przed rokiem. Strata na sprzedaży wyniosła 14,175 mln zł, a strata netto 19,717 mln zł. Dla porównania w roku 2014 odnotowano zysk na sprzedaży w wysokości 1,863 mln zł. Strata netto wyniosła 7,233  mln zł. 

Gwałtowny spadek przychodów ze sprzedaży w czwartym kwartale był spowodowany tym, iż wszystkie spółki należące do Grupy Kapitałowej Mysław nie prowadziły działalności operacyjnej. Dokonano zwolnienia wszystkich pracowników zatrudnionych w spółkach zależnych od ZM Mysław S.A, a także w samej spółce. Ponadto instytucje finansowe wypowiedziały umowy i naliczyły odsetki od zobowiązań finansowych za okres poprzedni. 

Na koniec roku 2015 spółka akcyjna ZM Mysław oraz Grupa Kapitałowa Mysław zatrudniały po 2 osoby. Dla przypomnienia na koniec roku poprzedniego było to odpowiednio 14 oraz 108 osób.

Mysław Sp. z.o.o., spółka zależna ZM Mysław SA, 30 czerwca złożyła do Sądu Rejonowego Katowice – Wschód w Katowicach Wydział X Gospodarczy, wniosek o upadłość obejmującą likwidację majątku. 19 października 2015 roku sądy wyznaczył Tymczasowego Nadzorcę Sądowego ZM Mysław SA.

Grupa Mysław prowadzi sprzedaż wyrobów w trzech kanałach dystrybucyjnych. 70 proc. sprzedaży kierowana jest do sieci handlowych. Pozostałe 30 proc. to sprzedaż do odbiorców hurtowych w Polsce oraz do odbiorców zagranicznych. Asortyment wyrobów Mysława obejmuje wędliny cienkie, wędliny kanapkowe, wędzonki, wyroby gotowane, a także wyroby garmażeryjne.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ZM Mysław RSS ALERT    /    upadłość ZM Mysław RSS ALERT    /    Lucjan Pilśniak RSS ALERT

KOMENTARZE (6)

  • RSD 2016-02-18 10:36:13
    \"ZM Mysław obniżają stratę\" \"tytuł bardzo adekwatny\" do zaistniałej sytuacji w tym przedsiębiorstwie...
  • Mirko 2016-02-25 23:02:00
    Do autora tego super ciekawego artykułu. Myslaw nie istnieje, letra tez nie, teraz jest d.k. ... I to on teraz bedzie oszukiwał dostawców i nie regulował zobowiązań.
  • mysław 2016-02-26 05:59:44
    to jest król złodzieji Tyle osób oszukał On i Tereska
  • ono 2016-02-26 20:23:00
    Kiedy się złamie filar, o który opiera się Lucek?
  • info 2016-03-31 20:35:06
    Do autora artykułu: może warto zadać sobie trochę trudu i zweryfikować dane, które ktoś podsuwa? Żadna ze spółek Mysława nie prowadzi już sprzedaży w żadnym z \"trzech kanałów dystrybucji\", może poza jedną zależną hurtownią w śmiesznych ilościach. Zostało już tylko posprzątać..

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.89.87.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!