Ostatnie lata to dla marki Olewnik znaczący wzrost w kategorii produktów na grilla. Producent wskazuje, że udało mu się stworzyć solidny fundament dla tej kategorii, który utrzymuje wysoki udział w portfelu marki nie tylko w sezonie wiosenno-letnim.

Według badań aż 92% Polaków grilluje chętnie i bez żadnej okazji co pokazuje, że potencjał dla gamy „Olewnik na grilla” jest ogromny. Producent śledzi trendy i rozszerza portfolio o produkty wegetariańskie promując tym samym zyskującą na popularności dietę flexi, w której najważniejszy jest balans między wegetarianizmem a spożywaniem mięsa.

W tym sezonie do klasyków dołączył wachlarz kiełbasek extra na grilla w wersji podstawowej, z serem i doprawionej oraz kiełbaski ze szpinakiem i papryką w wersji wege. Wsad tworzą m.in. boczniaki, groch, nasiona słonecznika, szpinak i szczypta czerwonej papryki z dodatkiem naturalnych suszonych przypraw; cebulki, pomidorów, czosnku i mielonego czarnego pieprzu.

- Świadomość tego, co jemy oraz globalnego wpływu jakości jedzenia na nasz organizm sprawia, że wielu konsumentów poszukuje produkty pochodzenia roślinnego. To jeden z powodów dla którego Olewnik wciąż rozbudowuje kategorię wege. Na uwagę zasługują również Soczewica zapiekana z warzywami i Kasza jaglana zapiekana z warzywami, pasztety, które wyśmienicie smakują zarówno na zimno jak i na ciepło, ich bazą jest soczewica, kasza jaglana a kompozycje smakową tworzy bukiet dobranych warzyw przez co są opcją dla wszystkich tych, którzy w zielonej kuchni cenią zdrowy skład - mówi Beata Zielińska, dyrektor marketingu marki Olewnik

Niezmiennie hitami oferty grillowej ZM Olewnik pozostają kaszanka i kiszka ziemniaczana.

- Dzięki opakowaniom „na raz” oraz rodzinnym marka buduje nawyk „no waste” dzięki któremu możliwe jest kupowanie produktów zgodnie z aktualnymi potrzebami i niemarnowanie niewykorzystanego jedzenia. Coraz więcej konsumentów zwraca również uwagę na odpowiedzialność biznesu za środowisko. Stąd też czarna foremka grill-owa w kiełbaskach wyprodukowana została w 80%-ach z materiałów pochodzących z recyklingu. Pozwala to ograniczyć ilość odpadów składowanych na wysypiskach, a powtórne przetworzenie plastiku może obniżyć znacząco emisję CO2. W pozostałych produktach z serii również postawiono na recykling co uwiarygadnia pro-ekologiczne działania marki - dodaje Zielińska.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl