• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

ZM Olewnik poszerzają portfolio na grilla o produkty wegetariańskie

Zakłady Mięsne Olewnik rozszerzają portfolio o produkty wegetariańskie promując tym samym zyskującą na popularności dietę flexi, w której najważniejszy jest balans między wegetarianizmem a spożywaniem mięsa.
  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 15-05-2020, 09:45
ZM Olewnik poszerzają portfolio na grilla o produkty wegetariańskie
ZM Olewnik poszerzają portfolio na grilla o produkty wegetariańskie, fot. mat. pras.

Ostatnie lata to dla marki Olewnik znaczący wzrost w kategorii produktów na grilla. Producent wskazuje, że udało mu się stworzyć solidny fundament dla tej kategorii, który utrzymuje wysoki udział w portfelu marki nie tylko w sezonie wiosenno-letnim.

Według badań aż 92% Polaków grilluje chętnie i bez żadnej okazji co pokazuje, że potencjał dla gamy „Olewnik na grilla” jest ogromny. Producent śledzi trendy i rozszerza portfolio o produkty wegetariańskie promując tym samym zyskującą na popularności dietę flexi, w której najważniejszy jest balans między wegetarianizmem a spożywaniem mięsa.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

W tym sezonie do klasyków dołączył wachlarz kiełbasek extra na grilla w wersji podstawowej, z serem i doprawionej oraz kiełbaski ze szpinakiem i papryką w wersji wege. Wsad tworzą m.in. boczniaki, groch, nasiona słonecznika, szpinak i szczypta czerwonej papryki z dodatkiem naturalnych suszonych przypraw; cebulki, pomidorów, czosnku i mielonego czarnego pieprzu.

- Świadomość tego, co jemy oraz globalnego wpływu jakości jedzenia na nasz organizm sprawia, że wielu konsumentów poszukuje produkty pochodzenia roślinnego. To jeden z powodów dla którego Olewnik wciąż rozbudowuje kategorię wege. Na uwagę zasługują również Soczewica zapiekana z warzywami i Kasza jaglana zapiekana z warzywami, pasztety, które wyśmienicie smakują zarówno na zimno jak i na ciepło, ich bazą jest soczewica, kasza jaglana a kompozycje smakową tworzy bukiet dobranych warzyw przez co są opcją dla wszystkich tych, którzy w zielonej kuchni cenią zdrowy skład - mówi Beata Zielińska, dyrektor marketingu marki Olewnik

Niezmiennie hitami oferty grillowej ZM Olewnik pozostają kaszanka i kiszka ziemniaczana.

- Dzięki opakowaniom „na raz” oraz rodzinnym marka buduje nawyk „no waste” dzięki któremu możliwe jest kupowanie produktów zgodnie z aktualnymi potrzebami i niemarnowanie niewykorzystanego jedzenia. Coraz więcej konsumentów zwraca również uwagę na odpowiedzialność biznesu za środowisko. Stąd też czarna foremka grill-owa w kiełbaskach wyprodukowana została w 80%-ach z materiałów pochodzących z recyklingu. Pozwala to ograniczyć ilość odpadów składowanych na wysypiskach, a powtórne przetworzenie plastiku może obniżyć znacząco emisję CO2. W pozostałych produktach z serii również postawiono na recykling co uwiarygadnia pro-ekologiczne działania marki - dodaje Zielińska.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • czytelnik 2020-05-18 06:45:37

    mięso to żywność śmieciowa, szkodzi zdrowiu i środowisku

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!