– Kabanosy to jeden z najpopularniejszych rodzajów kiełbasy w Polsce. Z roku na rok obserwujemy rosnące zainteresowanie konsumentów tym produktem – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych Silesia.

Zakłady Mięsne Silesia oferują kabanosy pod marką Duda Specialite, które produkowane są w ramach linii „Nasze Polskie”.

– Przy ich tworzeniu inspirowaliśmy się polskimi smakami, kładąc duży nacisk na wysoką jakość – podkreśla Beata Mroziuk.

Linia produktów „Nasze polskie” powstała z zamiłowania do tradycji i tego co polskie. Do tych wartości nawiązują także opakowania produktów. Ich kolorystyka i wzory graficzne odnoszą się do tradycyjnych polskich strojów ludowych, haftów i koronek, które kojarzą się z sielskością i spokojem.

Linia wędlin „Nasze Polskie” produkowana jest w zakładach Silesii w Sosnowcu.

– Jest to jedna z najlepiej rozpoznawalnych linii w naszej ofercie. „Nasze Polskie” powstała w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej zwracają uwagę na to skąd pochodzi produkt. Sięgając po kabanosy, konsumenci mają pewność, że kupują produkt wyprodukowany w Polsce, z mięsa pochodzącego wyłącznie z Polski oraz przez firmę ze 100-proc. polskim kapitałem – komentuje Dyrektor Marketingu.

Kabanosy „Nasze Polskie” wytwarzane są w sześciu smakach. Poza klasycznymi, wieprzowymi, oferta obejmuje kabanosy z serem, drobiowo-wieprzowe, pikantne, z boczkiem oraz z pomidorami i ziołami. Ich wspólną cechą jest wysoka zawartość mięsa, a także brak dodatku fosforanów, glutaminianu monosodowego i barwników. Każde opakowanie kabanosów „Nasze Polskie” waży 120 g.

Wraz z początkiem czerwca rozpocznie się także kampania informacyjna „Trzymamy masę”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem tzw. downsizingu, czyli obniżania masy produktów przy niezmienionej cenie.

– Naszą kampanią chcielibyśmy zachęcić konsumentów do sprawdzania wagi na opakowaniu produktu. Część producentów obniża gramaturę swoich produktów, przy niezmienionej cenie. Konsumenci często nie zwracają na takie zmiany uwagi. Chcielibyśmy zapewnić naszych klientów, że kabanosy „Nasze polskie” trzymają masę i dostępne będą, tak jak dotychczas w opakowaniach po 120 g – zauważa Beata Mroziuk.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl