Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Silesia poszerzają portfolio kabanosów

Zakłady Mięsne Silesia poszerzają linię produktów „Nasze polskie” o kabanosy dostępne w sześciu smakach.

ZM Silesia poszerzają portfolio kabanosów
Zakłady Mięsne Silesia poszerzają linię produktów „Nasze polskie” o kabanosy dostępne w sześciu smakach. fot. mat. pras.

Autor: informacja prasowa
Data: 02-06-2020, 09:02

– Kabanosy to jeden z najpopularniejszych rodzajów kiełbasy w Polsce. Z roku na rok obserwujemy rosnące zainteresowanie konsumentów tym produktem – mówi Beata Mroziuk, Dyrektor Marketingu Zakładów Mięsnych Silesia.

Zakłady Mięsne Silesia oferują kabanosy pod marką Duda Specialite, które produkowane są w ramach linii „Nasze Polskie”.

– Przy ich tworzeniu inspirowaliśmy się polskimi smakami, kładąc duży nacisk na wysoką jakość – podkreśla Beata Mroziuk.

Linia produktów „Nasze polskie” powstała z zamiłowania do tradycji i tego co polskie. Do tych wartości nawiązują także opakowania produktów. Ich kolorystyka i wzory graficzne odnoszą się do tradycyjnych polskich strojów ludowych, haftów i koronek, które kojarzą się z sielskością i spokojem.

Linia wędlin „Nasze Polskie” produkowana jest w zakładach Silesii w Sosnowcu.

– Jest to jedna z najlepiej rozpoznawalnych linii w naszej ofercie. „Nasze Polskie” powstała w odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej zwracają uwagę na to skąd pochodzi produkt. Sięgając po kabanosy, konsumenci mają pewność, że kupują produkt wyprodukowany w Polsce, z mięsa pochodzącego wyłącznie z Polski oraz przez firmę ze 100-proc. polskim kapitałem – komentuje Dyrektor Marketingu.

Kabanosy „Nasze Polskie” wytwarzane są w sześciu smakach. Poza klasycznymi, wieprzowymi, oferta obejmuje kabanosy z serem, drobiowo-wieprzowe, pikantne, z boczkiem oraz z pomidorami i ziołami. Ich wspólną cechą jest wysoka zawartość mięsa, a także brak dodatku fosforanów, glutaminianu monosodowego i barwników. Każde opakowanie kabanosów „Nasze Polskie” waży 120 g.

Wraz z początkiem czerwca rozpocznie się także kampania informacyjna „Trzymamy masę”, której celem jest zwrócenie uwagi na problem tzw. downsizingu, czyli obniżania masy produktów przy niezmienionej cenie.

– Naszą kampanią chcielibyśmy zachęcić konsumentów do sprawdzania wagi na opakowaniu produktu. Część producentów obniża gramaturę swoich produktów, przy niezmienionej cenie. Konsumenci często nie zwracają na takie zmiany uwagi. Chcielibyśmy zapewnić naszych klientów, że kabanosy „Nasze polskie” trzymają masę i dostępne będą, tak jak dotychczas w opakowaniach po 120 g – zauważa Beata Mroziuk.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

kabanosy RSS ALERT    /    ZM Silesia RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Silesia RSS ALERT    /    Beata Mroziuk RSS ALERT    /    downsizing RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.167.166
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!