Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Silesia: W dobie pandemii popularność grillowania może jeszcze wzrosnąć

- Wielu Polaków nie wyjedzie na wakacje daleko od miejsca zamieszkania, np. na zagraniczne wczasy. Będziemy spędzać je raczej na działce lub krótkich krajowych podróżach. W efekcie popularność grilla może jeszcze wzrosnąć – mówi Daniel Pietrzyk z Zakładów Mięsnych Silesia.

ZM Silesia: W dobie pandemii popularność grillowania może jeszcze wzrosnąć
Daniel Pietrzyk, dyrektor handlowy Zakładów Mięsnych Silesia, fot. mat. pras.

Autor: informacja prasowa
Data: 27-05-2020, 15:56

Pandemia wirusa, niepewność związana z wyjazdami wakacyjnymi i konieczność ograniczenia kontaktów ze znajomymi powoduje, że tegoroczne lato będzie inne niż w poprzednich latach.
Wiele osób nie zaplanowało jeszcze wakacyjnych wyjazdów. Letnią przerwę duża część osób prawdopodobnie spędzi w przydomowych ogródkach lub na działkach. Na popularność tej ostatniej formy wskazują m.in. informacje o nadzwyczajnym wzroście zainteresowania zakupem działki.

– Wielu Polaków nie wyjedzie na wakacje daleko od miejsca zamieszkania, np. na zagraniczne wczasy. Będziemy spędzać je raczej na działce lub krótkich krajowych podróżach. W efekcie popularność grilla może jeszcze wzrosnąć – mówi Daniel Pietrzyk z Zakładów Mięsnych Silesia, które przygotowały w tym celu specjalną linię produktów „Go Green Grill”. Zastrzega, że choć snucie prognoz jest obarczone ryzykiem, to jednak dane sprzedażowe firmy za pierwsze tygodnie maja potwierdzają rosnącą sprzedaż produktów grillowych.

W skład oferty linii „Go Green Grill” wchodzi łącznie dwadzieścia produktów. Obok klasycznych produktów grillowych takich jak kiełbasa śląska i podwawelska, w tym sezonie Zakłady Mięsna Silesia oferują również kiełbaski śląskie oraz pikantne, a także kiełbasy w różnych smakach – z serem, wiosenną, boczkową. W portfolio producenta nie mogło zabraknąć kaszanki i kiszki ziemniaczanej. Będą one dostępne pod marką Duda.

W ostatnich latach na rynku odnotowuje się również wzrost spożycia mięsa drobiowego. W 2015 r. było to 27,1 kg na osobę, w 2018 już 30,5 kg. Jak wskazuje Daniel Pietrzyk, mając to na uwadze firma poszerza swoją ofertę o produkty na bazie drobiu.

– Na ten sezon przygotowaliśmy nie tylko klasyczne wersje kiełbas wieprzowych, ale też lżejsze wyroby na chudszym mięsie drobiowym pod marką „Cedrob”. Polacy coraz chętniej wybierają drób ze względu na mniejszą zawartość tłuszczu przy wysokiej zawartości białka. Produkty drobiowe mogą więc stanowić urozmaicenie grillowego menu i zagościć na stole obok kiełbasy, kaszanki czy karkówki –opowiada.

Do klasycznej oferty na bazie mięsa wieprzowego dołączą produkty drobiowe pod marką Cedrob – kiełbasa biała z kurczaka, kiełbasa gospodarza, kiełbasa śląska, kiełbasa z jalapeno i serem cheddar, kiełbasa podwawelska drobiowa, ćwiartka tylna z kurcząt, kąski piwosza, podudzie z kurcząt i skrzydła z kurcząt.

– Poza poszerzeniem portfolio produktów na grilla odświeżyliśmy również wygląd opakowań z linii „Go Green Grill”, na których umieściliśmy logo w zielonej tonacji i zdjęcia osób grillujących w plenerze. W ten sposób nawiązujemy do grillowania w otoczeniu pięknej zieleni – dodaje Daniel Pietrzyk z ZM Silesia.

Sezon grillowy w Polsce trwa od maja do sierpnia. Dla producentów mięsa i wędlin jest to szansa na zwiększenie obrotów. Jak szacują eksperci, sprzedaż produktów grillowych generuje nawet 40 proc. obrotów branży mięsnej w sezonie letnim.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

ZM Silesia RSS ALERT    /    Daniel Pietrzyk RSS ALERT    /    Zakłady Mięsne Silesia RSS ALERT    /    grill RSS ALERT    /    grillowanie RSS ALERT    /    sezon grillowy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.52.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!