Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mięso

ZM Silesia ze specjalną ofertą paczkowanych wędlin dla handlu tradycyjnego

Nie ulega wątpliwości, że epidemia koronawirusa znacząco wpłynęła na życie Polaków. Zmiany te widać również podczas kupowania produktów spożywczych, w tym mięsa i wędlin. W ostatnim czasie wyraźnie wzmocnił się segment produktów konfekcjonowanych. Wychodząc naprzeciw tym potrzebom Zakłady Mięsne Silesia przygotowały specjalną ofertę wędlin paczkowanych. Jest to propozycja przeznaczona przede wszystkim dla kanału tradycyjnego, gdzie dotychczas klienci kupowali głównie wędliny na wagę.


Autor: informacja prasowa
Data: 16-04-2020, 11:00

Zapewnienie bezpieczeństwa żywnościowego, dostarczanie towarów do sklepów oraz utrzymanie ciągłości łańcucha dostaw to główne zadanie producentów i dystrybutorów żywności. Dynamicznie zmieniająca się sytuacja sprawia, że producenci muszą szybko odpowiadać na oczekiwania konsumentów.

Według ostatniego raportu Nielsena wraz z rozprzestrzenianiem się wirusa w Polsce ewoluują zachowania konsumentów.

- Jedną z najbardziej widocznych zmian jest częstotliwość wizyt w sklepach. Zakupy robimy rzadziej,
ale są one większe, aż połowa badanych deklaruje zmniejszoną częstotliwość zakupów w sklepach stacjonarnych, w stosunku do okresu przed wybuchem epidemii, jednocześnie znacząco zwiększając wartość koszyka - komentuje Marcin Stypuła, Dyrektor Rozwoju Rynku w Zakładach Mięsnych Silesia SA.

– W odpowiedzi na potrzeby społeczeństwa zmienia się także oferta Zakładów Mięsnych Silesia. Przygotowaliśmy specjalną propozycję, przeznaczoną przede wszystkim dla kanału tradycyjnego. Wędliny konfekcjonowane były dotychczas domeną handlu nowoczesnego, w tradycji sprzedawały się głównie wędliny na kilogramy, do plastrowania. Natomiast obecnie klienci mniejszych sklepów coraz częściej sięgają po swoje ulubione produkty w formie pakowanej. Dużą część oferty ZM Silesia stanowią też wędliny suche – kabanosy, kiełbasa myśliwska czy krakowska, które, dzięki procesowi suszenia, są przydatne do spożycia nawet 3 miesiące – mówi Daniel Pietrzyk, Dyrektor Handlowy w Zakładach Mięsnych Silesia SA.

Konfekcjonowanie wędlin ma wiele zalet. Przede wszystkim takie produkty są mniej narażone
na styczność ze środowiskiem zewnętrznym, nie mają kontaktu z ladą czy sprzedawcą. Taka forma pakowania pozwala także dłużej zachować świeżość produktu. Konsumenci cenią wędliny paczkowane również za to, że na opakowaniu można łatwo znaleźć informacje o produkcie, takie jak skład, termin przydatności do spożycia czy też markę - wskazuje ZM Silesia.

Zalecenia, które obecnie są przekazywane przez Główny Inspektorat Sanitarny, w Zakładach Mięsnych Silesia są standardem stosowanym od wielu lat. W związku z tym producent nie miał problemu z dostosowaniem się do kolejnych wytycznych. Wszystkie zakłady produkcyjne Silesii na bieżąco poddawane są audytom, których efektem są posiadane przez producenta certyfikaty. Gwarantują one najwyższe standardy bezpieczeństwa produkcji żywności.

więcej informacji:

ZM Silesia RSS ALERT    /    wędliny RSS ALERT    /    koronawirus RSS ALERT    /    pakowanie wędlin RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.231.226.13
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!