ZM Warmia: Czas pandemii udowodnił, że lokalni producenci są w stanie konkurować z dużymi zakładami
- Pandemia uzmysłowiła nam, że, mimo że jesteśmy firmą działającą lokalnie, jesteśmy w stanie konkurować z dużymi zakładami, sklepami - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Bartosz Jankowiak, prezes zarządu ZM Warmia.

Bartosz Jankowiak wskazuje, że, mimo wielu zawirowań na polskim rynku mięsno-wędliniarskim i trwającej pandemii, ZM Warmia rozwijają się i stawiają sobie ambitne cele na kolejne lata.
- Stawiamy przede wszystkim na jakość produktu, która ma coraz większe znaczenie przy wyborze przez kupujących. Motorem do działań w tych ostatnich trudnych miesiącach był dla nas kreatywny i zgrany zespół, który dał nam ogromną siłę i upewnił nas o wzajemnym wsparciu. Mimo takich zdarzeń jak pandemia, przekonaliśmy się, że możemy liczyć na naszych pracowników - mówi.
Prezes ZM Warmia jest przekonany, że firmy o lokalnym charakterze mają większą możliwość nadzoru nad produkcją.
- Mamy szybszą decyzyjność, np. w kontekście stworzenia oferty dedykowanej pod konkretnego klienta. Szybciej i sprawniej odpowiadamy na potrzeby i oczekiwania rynku. To nas wyróżnia - dodaje.
Jankowiak przyznaje, że czas pandemii udowodnił, że firma działająca lokalnie jest w stanie konkurować z dużymi zakładami i sklepami.
- Praca ludzkich rąk oraz wiedza naszych ekspertów, cały czas pcha nas do przodu i mobilizuje do działania. Posiadamy wiedzę i doświadczenie oraz wiemy, jak z nich korzystać. Mamy świetny zespół pracowników, najwyższej jakości produkty. Stąd hasło, które będzie nam towarzyszyć – Czas na dojrzałą wołowinę - podsumowuje.
Polecamy nasz nowy serwis Giełda Rolna www.gieldarolna.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.