Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

ZMW Kaminiarz rozwija sprzedaż w kanale nowoczesnym

  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 01-03-2017, 16:50
- Sprzedaż produktów plastrowanych i krojonych dynamicznie się rozwija. Możemy potwierdzić powszechne w branży odczucia, że tzw. segment convenience to obecnie najważniejszy trend w handlu. Ciężar naszej sprzedaży przesuwa się z hurtu na rzecz kanału nowoczesnego i HoReCa - mówi Waldemar Szymczak, dyrektor handlowy ZMW Kaminiarz.
ZMW Kaminiarz rozwija sprzedaż w kanale nowoczesnym
Waldemar Szymczak, dyrektor handlowy ZMW Kaminiarz, fot. mat. pras.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Marka Kaminiarz, krajowy lider w produkcji boczku, od 1 marca 2017 r. zmienia szatę graficzną opakowań z segmentu convenience i rozwija sprzedaż w kanale nowoczesnym.

- Sprzedaż produktów plastrowanych i krojonych, dynamicznie się rozwija – uzasadnia decyzję Waldemar Szymczak dyrektor handlowy ZMW Kaminiarz. – Możemy potwierdzić powszechne w branży odczucia, że tzw. segment convenience, to obecnie najważniejszy trend w handlu. Ciężar naszej sprzedaży przesuwa się z hurtu na rzecz kanału nowoczesnego i HoReCa.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!