Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Znany aktor zachęca do jedzenia wieprzowiny

Aktor Paweł Królikowski został ambasadorem akcji promującej wysokiej jakości mięso wieprzowe, która jest prowadzona na zlecenie Unii Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego. Ma ona zachęcać do jedzenia latem wieprzowiny.


Autor: PAP
Data: 01-07-2012, 11:26

Akcja pod nazwą "Moje wielkie zdrowe grillowanie", która potrwa do końca sierpnia, jest finansowana ze środków Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego.

Celem akcji jest promocja w mediach mięsa wieprzowego wytworzonego w ramach Systemu Gwarantowanej Jakości Żywności QAFP. To system, który gwarantuje wysoką jakość produktu i jego bezpieczeństwo - od zagrody do stołu. Produkty ze znakiem QAFP są identyfikowalne na każdym etapie produkcji. Hodowcy uczestniczący w tym systemie dbają o dobrostan zwierząt i ochronę środowiska, co jest weryfikowane przez niezależną jednostkę certyfikującą.

Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego (UPEMI) powstała w 2005 r. Organizacja zrzesza m.in. właścicieli zakładów mięsnych, przetwórczych, utylizacyjnych, przedstawicieli związków hodowców i producentów bydła, a także trzody chlewnej, jak i instytucje zaopatrujące gastronomię. UPEMI reprezentuje swoich członków wobec np. administracji rządowej czy samorządowej. Jest też beneficjentem 2-letniego unijnego programu "Tradycja, jakość i europejski smak", którego budżet wynosi 3,5 mln euro. Program ten ma promować mięso z UE w Chinach, Wietnamie i w Stanach Zjednoczonych. Działania UPEMI polegają więc nie tylko na organizowaniu udziału w imprezach targowych, ale także innych działaniach promocyjnych, takich jak ułatwianie kontaktów między przedsiębiorcami, a także reklama w miejscowych mediach i prasie specjalistycznej

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

UPEMI RSS ALERT

KOMENTARZE (7)

  • fgbn 2012-07-01 11:35:43
    bedzie jak z Kuroniem ????
  • ŁM 2012-07-02 08:45:52
    Od tych systemów to się konsumentom w głowach p...li, co organizacja to nowy system, a wszystko, po to żeby wyłudzić pieniądze z różnych funduszy i podzielić między kolegów królika, tak jakby nie można było wypromować jedną markę np. Polskie Mięso, bo jeżeli konsument pyta w sklepia to zazwyczaj czy to mięso jest polskie i świeże, a nie czy to system produkcji taki czy inny... ignorancja rynku nie zna granic.
  • niedyletant 2012-07-02 09:22:01
    jak juz wiesz wszystko to wyjasnij jak zastrzec nazwę Polskie Mięso tak aby ograniczyć jej stosowanie tylko dla tych co przejdą audyty i faktycznie będą oferowali lepszy produkt
  • Witek (co się na niczym nie zna) 2012-07-02 09:42:29
    Moderator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.
  • Mika 2012-07-02 10:43:44
    I znów przybędzie trochę otyłych, i znów firmy farmaceutyczne zarobią. Wieprzowina jest chyba najmniej zdrowym mięsem choćby z uwagi na zawartość tłuszczu.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.242.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!