• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

ZPM Biernacki rozpoczyna współpracę z siecią Kaufland

Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki podpisał umowę o współpracy z siecią sklepów Kaufland w Polsce. W ramach zawartej umowy - w ponad 150 marketach Kaufland - pojawiły się pierwsze produkty pod marką BeefMaster (rostbef surowo - wędzony i szynka wołowa).
  • Autor: portalspozywczy.pl / pr
  • Data: 14-11-2012, 13:00

- Zgodnie z wcześniejszymi deklaracjami, sukcesywnie wprowadzamy nasze produkty do sieci handlowych w Polsce. Poprzez współpracę m.in.: z siecią Kaufland zamierzamy wypromować kulturę spożycia wołowiny w naszym kraju. W Polsce średnie spożycie wołowiny na jedną osobę wynosi około dwóch kilogramów. Dla porównania we Francji to czterdzieści kilogramów. Tak duża dysproporcja to wynik między innymi tego, że oferta produktowa na krajowym rynku obecnie nie zaspokaja potrzeb konsumentów - mówi Tomasz Kubik, Prezes ZPM Biernacki.

Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki powstał w 1993 roku i od początku swojej działalności zajmował się produkcją mięsa wieprzowego i wołowego. W 2009 roku Zarząd podjął decyzję w zakresie specjalizacji w produkcji mięsa wołowego i rozszerzania asortymentu produktów linii wołowej. Obecnie 95 proc. wolumenu produkcji to produkty linii wołowej, co pozwoliło spółce osiągnąć pozycję lidera na krajowym rynku wołowiny. Zintegrowaną część zakładu stanowi ubojnia zwierząt, rozbiór mięsa, konfekcja, wytwórnia wędlin, rozwinięta baza logistyczno magazynowa z chłodnią składową, a także oczyszczalnia ścieków i linia przerobu produktów ubocznych uboju. Twórcą firmy oraz jedynym udziałowcem jest Pan Wojciech Biernacki.

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • PreczzKauflandem 2012-11-14 14:38:01

    to ciekawe ile sobie Kauflandzik zażyczył za wejście, plus ich Image, plus gazetki, pierdoły... do tego comiesięczny haracz dla Szanowych Panów Kupców od mięsa, kur.... wa kiedy to się wreszcie skończy????????!!!!!!!!!!!!!!!

    Odpowiedz
  • Lola 2012-11-14 17:42:50

    Obawiam się, że się nie skończy , a będzie gorzej. Doradzam wyjście za granice, najlepiej na zachód Europy. Inna kultura kupców. Nie szmacą dostawców i producentów, zawsze odbierają telefony lub oddzwaniają. Łatwiej i przyjemniej dziś polskim firmom produkty na zachodzie aniżeli użerać się z chamskimi i bezczelnym,i kupcami z polskich sieci. Kaufland nie jest tu wyjątkiem. Gorzej jest w Tesco, Netto czy Intermarche.

    Odpowiedz
  • Realny 2012-11-14 21:09:02

    Dzisiaj niemiecki kupiec kupi od Polaka tylko wtedy kiedy już nie może kupić tego od swojego rodaka. A tak to tam jest drzewo... Wiem co mówię.

    Odpowiedz
  • halal 2012-11-14 22:45:17

    Lola: przecież Biernacki cały czas exportem się zajmował, dopiero od tego roku zaczęli wchodzic w sieci... wiem co piszę:-)

    Odpowiedz
  • Marian 2012-11-15 09:45:36

    Czy ktoś wie ile trzeba zapłacić za wejście do Kauflandu? Pracuję w małej firmie i przymierzam się do wejścia na sieci. Podobno w niektórych trzeba sporo zapłacić? Ale nie wiem ile to jest sporo..

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!