ZPM Henryk Kania chce wprowadzać produkty do niemieckich sieci
ZPM Henryk Kania wprowadza na rynek niemiecki przekąski pod marką Henryk Kania Snacks. Od maja kabanosy i kiełbaski w sześciu smakach dostępne będą w niemieckich sklepach Real. W planach Spółki jest wprowadzenie produktów do kolejnych sieci.

- Wprowadzenie przekąsek Henryk Kania Snacks do niemieckich sklepów Real to początek realizacji naszej strategii szerszego wejścia na zagraniczne rynki. Obecnie prowadzimy rozmowy z innymi sieciami handlowymi w Niemczech, do których w ciągu kilku miesięcy planujemy wprowadzić nasze Snaki - mówi Paweł Sobków, wiceprezes ZM Kania S.A. notowanej na GPW spółki, która jest głównym akcjonariuszem ZPM Henryk Kania.
Wejście na rynek niemiecki jest efektem dużego sukcesu „Polskich Snaków" w sieciach handlowych na terenie Polski. Obecnie produkt ten jest dostępny m.in. w sklepach Carrefour, Real czy Biedronka.
Henryk Kania Polskie Snaki są produktem pozbawionym soi i glutenu, w całości zawierającym mięso - z około 150 g surowca mięsnego otrzymano 100 g gotowego wyrobu. Dzięki długotrwałym i starannym procesom suszenia oraz wędzenia mięsa wyróżniają się wysoką jakością. Ze względu na to że mogą być przechowywane poza ciągłem chłodniczym są idealną przekąskę na każdą okazję.
ZPM Henryk Kania są jednym z największych producentów wyrobów mięsnych w Polsce. Spółka dostarcza swoje wyroby do największych sieci spożywczych w kraju i zagranicą. Obecnie, dzięki przeprowadzonym inwestycjom i rozbudowie zakładu produkcyjnego, zdolności wytwórcze Emitenta wynoszą 120 ton produktów na dobę.
Według szacunkowych danych w 2011 roku spółka wypracowała 310 mln zł przychodów i 5,25 mln zł zysku netto. Rentowność EBITDA wyniosła 7,29 proc. Około 10 proc. przychodów spółki zrealizowanych zostało poza Polską.

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW
KANKANIA |
Kurs: 0.1060 PLN
Zmiana: 0.0250(30.86%)
Aktualizacja: 01:10:2019
|
CENY HURTOWE
kabanosy

Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.