Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZPM Henryk Kania chce wprowadzać produkty do niemieckich sieci

ZPM Henryk Kania wprowadza na rynek niemiecki przekąski pod marką Henryk Kania Snacks. Od maja kabanosy i kiełbaski w sześciu smakach dostępne będą w niemieckich sklepach Real. W planach Spółki jest wprowadzenie produktów do kolejnych sieci.

ZPM Henryk Kania chce wprowadzać produkty do niemieckich sieci
Paweł Sobków, wiceprezes ZM Kania S.A.

Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
Data: 18-04-2012, 13:10

- Wprowadzenie przekąsek Henryk Kania Snacks do niemieckich sklepów Real to początek realizacji naszej strategii szerszego wejścia na zagraniczne rynki. Obecnie prowadzimy rozmowy z innymi sieciami handlowymi w Niemczech, do których w ciągu kilku miesięcy planujemy wprowadzić nasze Snaki - mówi Paweł Sobków, wiceprezes ZM Kania S.A. notowanej na GPW spółki, która jest głównym akcjonariuszem ZPM Henryk Kania.

Wejście na rynek niemiecki jest efektem dużego sukcesu „Polskich Snaków" w sieciach handlowych na terenie Polski. Obecnie produkt ten jest dostępny m.in. w sklepach Carrefour, Real czy Biedronka.

Henryk Kania Polskie Snaki są produktem pozbawionym soi i glutenu, w całości zawierającym mięso - z około 150 g surowca mięsnego otrzymano 100 g gotowego wyrobu. Dzięki długotrwałym i starannym procesom suszenia oraz wędzenia mięsa wyróżniają się wysoką jakością. Ze względu na to że mogą być przechowywane poza ciągłem chłodniczym są idealną przekąskę na każdą okazję. 

ZPM Henryk Kania są jednym z największych producentów wyrobów mięsnych w Polsce. Spółka dostarcza swoje wyroby do największych sieci spożywczych w kraju i zagranicą. Obecnie, dzięki przeprowadzonym inwestycjom i rozbudowie zakładu produkcyjnego, zdolności wytwórcze Emitenta wynoszą 120 ton produktów na dobę.

Według szacunkowych danych w 2011 roku spółka wypracowała 310 mln zł przychodów i 5,25 mln zł zysku netto. Rentowność EBITDA wyniosła 7,29 proc. Około 10 proc. przychodów spółki zrealizowanych zostało poza Polską.

Podobał się artykuł? Podziel się!

SPÓŁKI SEKTORA SPOŻYWCZEGO NA GPW

KANKANIA

CENY HURTOWE

więcej informacji:

Henryk Kania RSS ALERT    /    Paweł Sobków RSS ALERT    /    ZM Henryk Kania RSS ALERT    /    Niemcy RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    przekąski RSS ALERT    /    kabanosy RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • kłusownik 2012-04-18 13:42:33
    I fajnie! bez względu na ostatnie opinie o tej firmie, to cieszę się, że wreszcie któryś z naszych ZM przełamał impas w wysyłkach produktów wysokoprzetworzonych na zachodnie rynki.Gratulacje.
  • Maciek 2012-04-18 16:34:28
    Czyli Niemiec bedzie zajadal sie kielbasa wylacznie z miesa i tak jak to bylo za dawnych lat - czyli z 1,5 kg miesa bedzie 1 kg kielbasy. A Polak bedzie wpierdzielal kielbachy wedlug receptury 0,5 kg miesa w 1 kg kielbasy. Pozostaje jeszcze pytanie - czy Polak i Niemiec za kielbase beda placili taka sama cene?
  • knrx 2012-04-18 17:29:47
    maciek wez sie ogarnij,przeciez te produkty o ktorych mowa sa dostepne na polskim rynku
  • nie lubie naciagaczy 2012-04-19 11:07:22
    niech najpierw zaczna placic za surowiec jak nalezy ! Ekspansja tak, ale dostawcow tez nalezy szanowac!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.236.140
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!