Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

ZPM Sława zwiększą o 40 procent moce zakładu przejętego od Tarczyński S.A.

- Dotychczasowa średnia dzienna produkcja przejętego przez nas zakładu wynosi ok. 40 ton wyrobów mięsnych. Zamierzamy docelowo zwiększyć ją o około 40 proc., tj. do 60 ton dziennie. Aktualny profil asortymentowy, czyli produkcja klasycznych wyrobów wędliniarskich, zostanie utrzymana i w całości przeniesiona do nowego zakładu - mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Agnieszka Wojtyś, dyrektor generalny Zakładu Przetwórstwa Mięsnego "Sława".

ZPM Sława zwiększą o 40 procent moce zakładu przejętego od Tarczyński S.A.
Zakład Przetwórstwa Mięsnego Sława, źródło: ZPM Sława

Autor: AT/portalspozywczy.pl
Data: 20-07-2018, 13:20

Jak informowaliśmy na początku lipca zarząd Tarczyński S.A. sprzedał zakład produkcji mięsnej w Sławie spółce ZPM "Sława" za łączną kwotę 28 mln zł. (czytaj więcej)

Jak mówi Agnieszka Wojtyś,  dyrektor generalny Zakładu Przetwórstwa Mięsnego "Sława", decyzja o zakupie zakładu Tarczyńskiego w Sławie była przemyślana i dokładnie przeanalizowana.

- Zakład Przetwórstwa Mięsnego "Sława" Sp. z o.o w swej działalności przetwórczej i handlowej stawiał i stawia na rozwój. Wzrost sprzedaży wyrobów mięsnych o 14 proc. w roku 2016/2015 oraz o 21 proc. w roku 2017/2016 utwierdził nas w przekonaniu , że trzeba zainwestować, postawić na rozbudowę, intensyfikację produkcji i rozszerzenie rynków zbytu - mówi.

Dotychczasowa średnia dzienna produkcja przejętego zakładu wynosi ok. 40 ton wyrobów mięsnych. ZPM "Sława" zamierzają docelowo zwiększyć ją o około 40 proc., tj. do 60 ton dziennie. To jednak nie jedyne inwestycje, jakie spółka zamierza poczynić w zakupionym zakładzie.

- Konieczne jest dobudowanie powierzchni magazynowych przeznaczonych na magazyn wyrobów gotowych. Musimy również zoptymalizować park maszynowy, od funkcjonowania którego zależy jakość oferowanych produktów i stabilność ich opakowań. Odpowiednie, nowoczesne linie produkcyjne pozwolą nam zapewnić i utrzymać wysokie standardy produkcji - d0daje Wojtyś.

Dyrektor generalny ZPM "Sława" przyznaje, że aktualny profil asortymentowy, czyli produkcja klasycznych wyrobów wędliniarskich, zostanie utrzymana i w całości przeniesiona do nowego zakładu.

- Uruchomimy również w nowym zakładzie produkcję wyrobów podsuszanych i suchych, których obróbka termiczna będzie przebiegać w tradycyjnych komorach wędzarniczych, co znacznie wpłynie na ich organoleptykę - tłumaczy.

Agnieszka Wojtyś zapewnia, że dotychczasowe zatrudnienie w zakładzie przejętym od Tarczyńskiego zostanie na razie utrzymane.

- Oczywiście nie wykluczamy zmian i zatrudnienia dodatkowych pracowników z chwilą zwiększenia produkcji. Ten aspekt jest kwestią otwartą, uwarunkowaną intensyfikacją produkcji i popytem klientów na nasze wyroby. Jesteśmy przekonani, że to nastąpi - dodaje.

więcej informacji:

ZPM Sława RSS ALERT    /    inwestycje w branży mięsnej RSS ALERT    /    Tarczyński SA RSS ALERT    /    branża mięsna RSS ALERT    /    indyki RSS ALERT    /    parówki RSS ALERT    /    drób RSS ALERT    /    drób 2018 RSS ALERT    /    mięso RSS ALERT    /    Agnieszka Wojtyś RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.236.245.255
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!