• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Związek Polskie Mięso rozpoczyna II edycję kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje” (zdjęcia)

Kolejny raz pod hasłem „Białe czy czerwone? Pewne jest jedno. Polskie mięso.” Związek Polskie Mięso rozpoczął ogólnopolską kampanię informacyjną „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje.” dotyczącą drobiu i wieprzowiny. Projekt ma za zadanie popularyzację najnowszej wiedzy o walorach mięsa drobiowego i wieprzowego oraz prezentację faktów i mitów dotyczących spożywania mięsa. Ekspertem kampanii została prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka (SGGW), a rolę ambasadorów akcji powierzono dietetyczce Agacie Dąbrowskiej oraz kucharzowi i dziennikarzowi kulinarnemu, Tomaszowi Jakubiakowi.
  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 19-11-2019, 17:15
Związek Polskie Mięso rozpoczyna II edycję kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje” (zdjęcia)
fot. mat. pras.

Statystyczny Polak w 2018 roku zjadł około 27 kg drobiu i 40 kg wieprzowiny. Polski drób jest hitem eksportowym, a Polacy należą do największych smakoszy drobiu w całej Unii Europejskiej. W polskich gospodarstwach domowych wieprzowina niezmiennie stanowi podstawowy gatunek mięsa. Z badań analizujących dietę Polaków na podstawie wydatków wynika, że aż: 18% białka, 9% żelaza, 16% witaminy B1 i 13% witaminy B2, jakie spożywamy w codziennej diecie, pochodzi z mięsa wieprzowego (Przybylski, 2016). Z punktu widzenia racjonalnej diety mięso jest bardzo ważnym
i wartościowym składnikiem, który stanowi źródło białka o wysokiej wartości biologicznej, zapewniającego prawidłowy rozwój i zdrowie całego organizmu.

– Po sukcesie I edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje.” zdecydowaliśmy się na kontynuację projektu, ponieważ mamy świadomość tego, ile jest jeszcze do zrobienia w obszarze popularyzacji rzetelnej wiedzy na temat mięsa. – przekonuje Witold Choiński, Prezes Zarządu Związku Polskie Mięso.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

– Skala powielanych mitów, danych i badań, które dawno już zdążyły się zdezaktualizować, nadal jest duża. Mamy więc sporo wyzwań w obszarze edukacji konsumentów. Chcemy i możemy chwalić się sukcesami polskich hodowców, polskich firm, które w ostatnich latach wyniosły rynek polskiego mięsa na wyższy poziom. Zależy nam na tym, by Polacy mieli świadomość tego, że polski drób i wieprzowina to doskonała jakość, smak i walory odżywcze niezbędne w każdej zbilansowanej diecie – podkreśla Choiński.

Ekspertem do spraw merytorycznych kampanii została prof. dr hab. Agnieszka Wierzbicka z Instytutu Nauk Żywieniowych Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Rolę ambasadorów projektu powierzono dietetyczce, Agacie Dąbrowskiej oraz kucharzowi i dziennikarzowi kulinarnemu, Tomaszowi Jakubiakowi.

Podobnie jak podczas poprzedniej odsłony kampanii, celem nadchodzącej edycji będzie dalsza popularyzacja i aktualizacja wiedzy na temat polskiego drobiu i wieprzowiny – mięs wartościowych, bezpiecznych, zdrowych i najwyższej jakości. Działania w ramach projektu obejmą cykl spotkań informacyjno-promocyjnych, aktywności w social mediach oraz na dedykowanej stronie pewnejestjedno.pl, a także lokowania w TV i prasie.

Cała akcja potrwa do 31 marca 2020 r. Kampania została sfinansowana z Funduszu Promocji Mięsa Wieprzowego oraz Funduszu Promocji Mięsa Drobiowego.

FAKTY I MITY NA TEMAT DROBIU I WIEPRZOWINY

Powiązane tematy:

Partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!