Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
Mięso

Zysk operacyjny nowego właściciela Morpolu 11 razy wyższy niż przed rokiem

Marine Harvest, największy na świecie przetwórca łososia, który w tym miesiącu oficjalnie przejął polską firmę Morpol, zanotował w trzecim kwartale bieżącego roku zysk operacyjny na poziomie 790 mln norweskich koron (około 132 mln dolarów). To prawie 11-krotność zysku operacyjnego spółki z analogicznego okresu w roku ubiegłym. Wówczas wyniósł on 73 mln norweskich koron.

Zysk operacyjny nowego właściciela Morpolu 11 razy wyższy niż przed rokiem
Marine Harvest może być zadowolone ze swoich wyników w minionym kwartale

Marine Harvest w lipcu, sierpniu i wrześniu wyprodukował 81 tys. ton łososia (w drugim kwartale 2013 r. było to 79,4 tys. ton). Spółka prognozowała produkcję na poziomie 80,475 tys. t.

Na przełomie września i października Komisja Europejska oficjalnie zatwierdziła przejęcie przez Marine Harvest polskiego Morpolu. Marine Harvest, które w przyszłym roku planuje zadebiutować na nowojorskiej giełdzie NYSE, a aktualnie notowane jest na giełdzie w Oslo, posiada ok. 87 proc. akcji Morpolu.

Pełny raport dotyczący wyników norweskiego giganta łososiowego w trzecim kwartale bieżącego roku zostanie opublikowany 23 października.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Marine Harvest RSS ALERT    /    Morpol RSS ALERT    /    łosoś RSS ALERT    /    przetwórstwo ryb RSS ALERT    /    hodowla ryb RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.39.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!