Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Mleko

30 największych mleczarni wygenerowało prawie 125 mln zł straty netto

Wydaje się, że najszybciej wyjdzie z recesji branża wytwórców wyrobów mleczarskich. Przemawia za tym lekki wzrost cen produktów mleczarskich na rynku, a także cen skupu mleka w roku bieżącym - pisze Tomasz Starzyk z firmy Dun & BradStreet dla Rzeczpospolitej.


Autor: Dun & Bradstreet / Rzeczpospolita
Data: 24-11-2009, 23:01

Jednak wyższa sprzedaż nie przełożyła się na zysk. Ujęte w zestawieniu "Lista 2000" mleczarnie w porównaniu rok do roku odnotowały blisko 125 mln zł straty netto.

jak pisze "Rz" niekwestionowanym liderem branży jest Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa, która osiągnęla bardzo dobre wyniki finansowe pozwoliły. Spółdzielnia w ocenie Dun & Bradstreet od wielu lat znajduje się w doskonałej kondycji. Dowodem tego jest wzrost zatrudnienia, jak również blisko 150 mln zł przeznaczonych na inwestycje w ostatnich dwóch latach.

Ogółem w zestawieniu "Lista 2000" ujęto 30 firm z branży mleczarskiej, które łącznie osiągnęły sprzedaż na poziomie bliskim 13 mld zł. W porównaniu z rokiem uprzednim stanowi to wzrost o 1 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Mlekpol RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.216.79.60
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!