Partnerem kampanii „Twoja kuchnia ma to coś” jest DUKA. Za koncept i pozyskanie partnera oraz za kompleksową obsługę kampanii odpowiada agencja XConcept.

Najnowsza kampania serów Apetina realizowana jest pod hasłem „Twoja kuchnia ma to coś”. Kompleksowe działania przeprowadzane we współpracy z ambasadorką, a także w porozumieniu z DUKA mają na celu nie tylko wzmocnienie świadomości marki, ale także zainspirowanie konsumentów do eksperymentowania w kuchni. Kampania wpisuje się w realizowaną konsekwentnie strategię marki, nastawioną na pozycjonowanie serów Apetina jako produktów do gotowania i pieczenia.

Kampania „Twoja kuchnia ma to coś” potrwa od maja do lipca, a swoim zasięgiem obejmie telewizję (w maju i w czerwcu), prasę (konsumencką i handlową), Internet (w tym kampanię odsłonową) i media społecznościowe (Facebook, YouTube i Pinterest). Wsparciem komunikacji będą również materiały POS i aktywacje w punktach sprzedaży.

 

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl