Będzie rosła grupa odbiorców serów premium
Grupa docelowa serów premium to konsumenci w wieku 25-45 lat. To osoby raczej zamożne, wykształcone i wymagające. Lubiące różne eksperymenty kulinarne, więc chętnie testują nowe smaki. Mówi się, że społeczeństwo się bogaci więc po takie produkty sięgać winna coraz większa grupa konsumentów - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Andrzej Minarczuk, prezes OSM Kosów Lacki.

Moim zdaniem, przede wszystkim konsumenci poszukują produktów wysokiej jakości, niepowtarzalnych, w ciekawych opcjach smakowych, ważne jest pochodzenie produktu i jego skład ale również forma podania i łatwość użycia. Trend rozwijający się w Polsce, ale jeszcze raczkujący w porównaniu do innych krajów europejskich – mówi Andrzej Minarczuk.
Zauważa, że coraz liczniejsza grupa producentów ma tego typu produkty w swojej ofercie chcąc być alternatywa dla produktów rynku zewnętrznego. - Z naszych produktów w tym segmencie lokujemy ser pro- zdrowotny i Jubilata ( ser szwajcarski wędzony) – mówi prezes Minarczuk.
OSM Kosów dopiero zaczyna się odnajdywać na rynku premium i poszukuje alternatywy do tego co już jest na rynku polskim produkowane przez krajowych producentów jak i zagranicznych. - Chcemy wyróżnić się zarówno metodologią produkcji, jakością jak i formą podania. Pracujemy marketingowo nad marką sera szwajcarskiego o nazwie Baron i Edamer. W perspektywie zamierzamy otworzyć dział serów długo dojrzewających – zapowiada prezes OSM Kosów Lacki.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.