• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Bez edukacji konsumentów nie ma mowy o promocji

Promocja polskich marek mleczarskich to przede wszystkim edukacja konsumencka. My, producenci wyrobów mleczarskich powinniśmy nie tylko rekomendować własne produkty, ale także wpływać na pozytywne postrzeganie mleka i jego przetworów – powiedział w rozmowie z serwisem portalspożywczy.pl Lech Karendys, dyrektor wydziału handlu SM Mlekpol w Grajewie.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 30-03-2017, 11:41
Bez edukacji konsumentów nie ma mowy o promocji
Lech Karendys /fot.żelaznastudio

Zwraca uwagę, że wciąż w mediach, szczególnie w internecie możemy zauważyć czarny PR dla mleka. - Trend ten odwraca się. Obecnie mówi się o konieczności spożywania tłuszczu mlecznego bogatego w kwasy tłuszczowe zapobiegające np. cukrzycy. Jest jednak jeszcze wiele do zrobienia. To, co powinniśmy solidarnie komunikować to podkreślanie prozdrowotnych właściwości mleka i jego przetworów oraz wskazywanie korzyści ze spożywania naszych polskich, regionalnych produktów. Warto powtarzać, że wybierając to, co polskie nie tylko wspieramy rodzime rolnictwo i gospodarkę, polskiego rolnika i pracownika, ale także mamy pewność pochodzenia surowca jak również gwarancję lepszego przyswajanie przez organizm wartości z produktów z okolicznych terenów – mówi Lecha Karendys.

Podkreśla, że nie raz już wspominał o konieczności promowania polskich produktów mlecznych na rynkach zewnętrznych i głównie podczas targowych imprez międzynarodowych. - Wciąż polscy producenci wyrobów mlecznych są rozproszeni zamiast tworzyć w jednym miejscu targów duże narodowe stoisko. Niestety przez to Polska postrzegana jest nadal, jako niewielki producent mleka – ubolewa dyrektor wydziału handlu SM Mlekpol.

Szukasz magazynu do wynajęcia. Zobacz ogłoszenia na PropertyStock.pl

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol posiada 12 zakładów. Jest największą spółdzielnią mleczarską w Polsce. Co roku skupuje i przerabia ponad 1,5 mld litrów mleka, co stanowi 15 proc. skupu surowca w kraju. Mleko odbiera od 11 tys. rolników, zatrudnia 2,3 tys. pracowników.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • ja 2017-03-30 11:52:37

    na reszcie ktoś sięgnął do korzeni... edukacji klienta w Polsce nie ma...a niewiedza jest ogromna niestety.

    Odpowiedz
  • Czytelnik 2017-04-02 20:21:15

    mleko to okrucieństwo wobec zwierząt, mleko nie jest potrzebne do życie, współczesna polityka rolna objawiająca się tym że mięso jest tańsze od warzyw ze względu na dopłaty jest fabryką otyłości, cukrzycy, różnych rodzajów raka, i in, schorzeń jak również otyłością wobec zwierząt

    Odpowiedz
  • Czytelnik 2017-04-02 20:22:24

    był błąd, Powinno być: mleko to okrucieństwo wobec zwierząt, mleko nie jest potrzebne do życie, współczesna polityka rolna objawiająca się tym że mięso jest tańsze od warzyw ze względu na dopłaty jest fabryką otyłości, cukrzycy, różnych rodzajów raka, i in, schorzeń jak również okrucieństwem wobec zwierząt

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!